ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: خبر تکمیلی جذب 2500 نفر در شرکت مخابرات ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
و با توجه به سؤالات مطرح شده توسط علاقه مندان همکاری با این شرکت ، که از طریق تلفن ، پست الکترونیکی و درج نظر در هامش اطلاعیه ی قبلی و ... نقطه نظرات ، پیشنهادات و همچنین انتقادات خود را اعلام کرده بودند، ارتباطات آنلاین بر آن شد تا با استعلام موارد از مسوولان امر در این زمینه آخرین اخبار را جویا شود ؛ که توجه شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.


منابع آزمون چیست ؟

- منابع آزمون به طور کامل در اطلاعیه ثبت نام ذکر خواهد شد.


آزمون چه زمانی برگزار می شود ؟

- زمان برگزاری آزمون قطعاً در نیمه دوم تیر ماه سال جاری خواهد بود.


آیا شرط معدل در آزمون وجود دارد ؟

- برای شرکت در آزمون، شرط معدل وجود ندارد.


آیا دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی می توانند در آزمون شرکت کنند ؟

- بله ، تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس و همچنین دانشجویان ترم آخر در رشته های اعلام شده می توانند در آزمون شرکت کنند.


چرا برای شرکت در این آزمون ، از بین رشته های موجود ، تنها رشته های : برق ( قدرت ، کنترل ، مخابرات و الکترونیک )، ICT، کامپیوتر ( نرم افزار ، سخت افزار )،IT ، فیزیک ( نظری ، کاربردی ) ریاضی ( کاربردی ) ، حسابداری ، اقصاد ( نظری ، بازرگانی ) ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی ، مدیریت (صنعتی ، دولتی و بازرگانی) ، MBA ، علوم اجتماعی (ارتباطات اجتماعی ، پژوهشگری و برنامه ریزی علوم اجتماعی ) ، علوم ارتباطات اجتماعی ( روزنامه نگاری ، روابط عمومی ، تحقیق در ارتباطات ، مدیریت رسانه و تبلیغ ) مهندسی صنایع ، آمار ، مترجمی زبان انگلیسی ، عمران و تکنولوژی معماری، را انتخاب کرده اید .

- رشته های اعلام شده، رشته هایی ست که شرکت مخابرات ایران در آن حوزه ها فعالیت دارد. لذا جذب صرفاً در یک رشته ی خاص نیست.


تکلیف کارکنان پیمانکاری دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس غیر مرتبط چیست ؟

- همانطور که قبلاً اعلام شد، با کارکنان پیمانکاری شاغل در شرکت دارای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و لیسانس های غیر مرتبط ، از طریق شرکت شسکام قرارداد بسته خواهد شد.


آیا برای کارکنان پیمانکار واجد شرایط ، اولویت هایی قائل خواهید شد ؟

- برای کارکنان پیمانکاری شاغل واجد شرایط شرکت در آزمون، امتیازاتی وجود دارد که بعداً اعلام خواهد شد.


ثبت نام از چه طریقی انجام می شود ؟

- ثبت نام آزمون از طریق سایت شرکت مخابرات ایران و به صورت اینترنتی خواهد بود و فرصت کافی برای ثبت نام به متقاضیان شرکت در آزمون داده خواهد شد.


سوالات آزمون چگونه طرح می شود ؟

- سؤالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی و به صورت چهار گزینه ای توسط گروه های طراح سؤال که قبل از شروع آزمون درقرنطینه خواهند بود طرح خواهد شد.


ثبت نام چه زمانی است ؟

- اطلاعیه ثبت نام شرکت در آزمون ، در هفته جاری اعلام خواهد شد.


سایر رشته های تحصیلی تکلیفشان چیست ؟

- بدیهی ست شرکت مخابرات ایران در صورت نیاز به سایر رشته ها در آینده اقدام خواهد کرد.


آینده ی شرکت شسکام چه خواهد شد ؟

- از آنجایی که سیاست شرکت مخابرات ایران تغییر نخواهد کرد، لذا شرکت شسکام با اهمیتی که دارد ، کار خود را آغاز و ادامه خواهد داد.


سوالات خود را چگونه باید مطرح کنیم ؟

- به منظور اطلاع رسانی بیشتر به متقاضیان همکاری در شرکت مخابرات ایران ، همزمان با ثبت نام، ضمن اعلام شماره تلفن هایی که به همین منظور اختصاص یافته است و در اطلاعیه ثبت نام اعلام خواهد شد، به سوالات موردی پاسخگویی خواهیم کرد.


روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران


متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات لازم و تکمیل فرم ثبت نام از تاریخ 16 /3 /91 لغایت 22 /3 /91 به سامانه اینترنتی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir مراجعه نمایند.