ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: ساخت دستگاه خودکار آرماتوربند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.


از جمله شکل های این آرماتور مثلث ، مستطیل ، مربع ، چند ضلعی و دایره است که توانایی ساخت انواع آرماتور از قطر 25 سانتی متر تا یک و نیم متر دارد.


دستگاه تمام خودکار آرماتور بند در شیراز ساخته شد. خلفی نژاد رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: این دستگاه با روش جوش co2 ، آرماتور و خاموت را به صورت منظم جوش می دهد. مخترع دستگاه هم گفت: دستگاه تمام خودکار آرماتور بند در مدت 2 سال طول و با 30 میلیارد ریال بودجه طراحی و ساخته شد.
از جمله شکل های این آرماتور مثلث ، مستطیل ، مربع ، چند ضلعی و دایره است که توانایی ساخت انواع آرماتور از قطر 25 سانتی متر تا یک و نیم متر دارد. داوودی افزود: با توجه به آغاز تولید صنعتی دستگاه خودکار آرماتور بند ، سفارش هایی برای خرید این دستگاه از کشور های آرژانتین و کویت داشته است. این دستگاه اکنون با حمایت بنیاد ملی نخبگان است.
افزایش سرعت تا 6 برابر روش دستی ، افزایش کیفیت و طراحی آرماتور در شکل و اندازه های مختلف و بازگشت 63 درصدی سرمایه از جمله مزایای استفاده از این دستگاه است. شهرداری شیراز نخستین بار از این دستگاه در طرح های عمرانی بهره برده است. دستگاه خودکار آرماتور بند به شماره 5558073844 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسید.