ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: مسابقه طراحی معماری موزه خرمشهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد طراحی معماری پروژه موزه دفاع مقدس واقع در بندر خرمشهر را به مسابقه بگذارد. جایزه نفر اول این مسابقه 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران ( شاسا) سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد طراحی معماری پروژه موزه دفاع مقدس واقع در بندر خرمشهر را به مسابقه بگذارد. لذا از کلیه طراحان و مهندسین مشاور دعوت به عمل می آید در صورت تمایل به منظور اخذ نقشه و اطلاعات مورد نیاز از سوم تیرماه به مدت 10 روز کاری به اداره مهندسی عمران این سازمان واقع در: تهران، چهارراه جهان کودک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای دیدار جنوبی، طبقه پنجم در ساعات اداری مراجعه کرده و یا از طریق سایت سازمان به آدرس: www.pmo.ir اطلاعات لازم را دریافت نمایند.


بیان و تشریح مسابقه:


اهمیت حفظ و نگهداری از آثار به جا مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس همواره مدنظر مسئولان امر بوده و می باشد. همچنین با توجه به اینکه در پروژه حاضر ساختمان اداری آسیب دیده، تنها یادگار به جا مانده از مقاومت پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی در دوران هشت سال دفاع مقدس است، حفظ و نگهداری این ساختمان به طور خاص مورد تاکید می باشد.


ویژگی ها و الزامات مسابقه طراحی:


محل اجرای پروژه در بندر خرمشهر می باشد. به گزارش شاسا برآورد تقریبی هزینه اجرای پروژه دو میلیارد تومان در نظر گرفته شود. در نظر است طرح پیشنهادی به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی در دوران دفاع مقدس مطرح می باشد. توجه به این نکته که بندر خرمشهر و موزه دفاع مقدس در مناسبت های خاص، پذیرای بازدید کنندگان بسیاری است ضروری می باشد.
تمرکز و ایده اصلی در طراحی، "حفظ ساختمان آسیب دیده دوران دفاع مقدس" می باشد. رعایت سلسله مراتب فضایی و نقطه عطف در طراحی مجموعه مدنظر قرار گیرد. طرح پیشنهادی باید از ویژگی اجرایی بودن برخوردار و از نظر فنی و اقتصادی بهینه باشد. اولویت انجام مطالعات مراحل اول و دوم با ارایه کننده طرح برتر می باشد.


جوایز مسابقه:


جایزه نفر اول: 35 میلیون تومان، جایزه نفر دوم: 20 میلیون تومان و جایزه نفر سوم، چهارم و پنجم: هر کدام 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
[تصویر:  ws48.gif] دوستان این مسابقه رو از دست ندین




جایزه نفر اول: 35 میلیون تومان
،[تصویر:  icon_pf%20(19).gif]


جایزه نفر دوم: 20 میلیون تومان و


جایزه نفر سوم، چهارم و پنجم: هر کدام 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


113 همین حالا شروع کنید.