ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: نظر سنجی عملکرد کارگروه مرحله دوم برنامه ریزی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام بر تمامی عزیزانی که پس از مرحله دوم تا کنون با ما همراه بوده اند.
ابتدا لازم هست که از همه تشکر بکنیم و آرزوی موفقیت درآزمون امسال.
این کار گروه به همت جمعی از دوستان شما شکل گرفت و تلاش کرد تا در طی این مدت علاوه بر جمع آوری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، در پاسخگویی یه سوالات شما دوستان فعالیت موثری داشته باشه.
اما همراه با کاستی های بسیاری بوده؛ از ابتدا تا کنون.
حالا که آزمون مرحله دوم هم به سرانجام رسید، از شما عزیزانی که در طی این مدت با ما همراه بودید خواهش میکنم علاوه بر شرکت در نظرسنجی بالا( در ابتدای تاپیک قرار داده شده) نظرات و پیشنهادات خودتونو در همین تاپیک بنویسید.
همچنین لازم هست از همه کسانی که تا اینجا کمک کردن تشکر ویژه بکنیم.

درضمن
دوستانی که تمایل دارند تا در این کارگروه برای سال بعد فعالیت کنند، میتونن با پیام خصوصی آمادگیشون رو اعلام بکنند. انشاءالله فعالیت مجدد این کارگروه از اول اسفند ماه(یعنی پس از آزمون مرحله اول سال 92) آغاز میشه.
لازم به ذکره کسانی که برای فعالیت در این کارگروه انتخاب بشن، به تمامی اطلاعاتی که در مخزن اطلاعات کارگروه هست دسترسی آزاد خواهند داشت.
نحوه انتخاب اون هم به شرط فعالیت تا آخر بهمن ماه و آزمون مرحله اول اعلام و به اطلاع همه خواهد رسید
ممنون و موفق باشید.
سلام
من میخواستم از زحماتتون تشکر کنم
در ابتدا که بنده تنها بودم از خیلی ها کمک خواستم تا کمک کنن
ولی همه قول دادن اما در هنگام عمل هیچ!
تنها کسی که ایستاد یک نفر بود که به همین خاطر نام کاربری کارگروه مرحله دوم رو برگزیدیم16
دوستان زیادی آمادند و رفتند و ما رو تنها گذاشت (اگه بگم خیلیا که ناراحت نمیشین!؟)68
لازم به گفتنه که اعضای این گروه هیچ چیزی عایدشون نشد جز وقت گذاشتن های زیاد و اعصاب خوردی و سروکله زدن با کسانی که از همه چیزو همه جا شکایت داشتند ولی اصلا کمک نمیکردن که هیچ! طلبکار هم بودند22
بعد نفر سومی هم به ما اضافه شدن و بنده به علت مشغله نرسیدم که فعالیت کنم و تمام بار این کار افتاد روشونه دو نفر18
اولیش مهندس محبوبه بود که تقریبا همه وظایف خودشونو بنده رو باهم انجام ندادن و تا اخرین لحظه هم فعال بودند
نفر دوم مهندس مریم بودند که ایشون هم بسیار زحمت کمشیدن
از هر دو بزرگوار بسیار تشکر میکنم
اگه امکان داره از طرف سایت یه هدیه ای به این دو بزرگوار داده بشه خیلی خوب میشه :D ( مهندس دهقان ، رفت تو پاچتون65)(حالا میخواید ارتقای درجه بدید یا... نمیدونم)
امیدوارم قدر این دو بزرگوار رو در سایت بدونید
به هر حال به عمل کار برآید، به سخندانی( و ایضا سخنرانی!) نیست
مهندس محمد ، برای چی اسم اوردید؟!13 من اینکارو بی منت انجام دادم سعی کردم که در راستای کارگروه فعالیت کنم البته فکر کنم دیگه همه کم و بیش فهمیده بودن که منو مهندس مریم هم هستیم 65
ولی یه چیزی رو همه بچه ها بدوونن و در جریان باشن که اعضای کارگروه با این که مشکلات و مشغله زیاد داشتن ولی سعی کردن مطالبو آپ کنن و برسونن در ضمن مطلب سکونتگاه و اماده سازی و زلزله که امسال اومد خدا رو شکر ساپورت شد 18
اگر هم فعالیت کارگروه در دو هفته اخر کم بود ولی باید ببینید که سعی کردیم توی مباحث عملی و آماده سازی فعالیت رو ادامه بدیم البته نامحسوس 16 چون اصل مطالب که اپلود شده بود و می موند کارای دستی و فردی ما توی اماده سازی که درباره اش بحث میشد برای همین نیازی به کارگروه نبود .
درباره فایلای ویژه هم که ما با هم مشورت کردیم و قرار شد که اعضای غیر مرتبط که فایل خاصی هم نداشتن که برامون بفرستن بیان و خلاصه مقاله ها رو برامون بفرستن تا ما فایل با ارزشو براشون بفرستیم و دیگه این بیشترین تخفیفی بود که میشد داد چونکه هر فایل باارزشی بهایی داره که باید با تلاش بدستش اورد و این بها مادی نبود چون ما هدفمون شریک شدن در اطلاعاتمون بود برای همین با خلاصه کردن مقاله ها شما هم اونا رو میخوندید 1


حالا ای کاش مهندس محمد یه نظر سنجی میذاشت برای اینکه کدوم فایلای کارگروه رو خوندید؟ چون که فقط آپلود کردن ما که به درد نمی خوره و شما باید مطالعه اش میکردید که ارزش فعالیت کارگروه در این مساله مشخص میشه : میزان یادگیری شما ، نه میزان ساعتهای فعالیت کارگروه 1
مهندس دهقان هم هرچی اعتبار و امتیاز هدیه کنند من برمیگردونمش و فقط یه چیز میخوام که دعا کنید قبول بشم . همین .
سلام

مهندس محمد ممنون از شما ولی اصلا قرار نبود اسمی آورده شه، من واقعا کمکی نکردم، اگه هم کار کوچیکی انجام دادم فقط هدفم کمک به بقیه دوستان بوده، هر چند کارگروه کمی مورد کم لطفی قرار گرفت ولی باید در نظر داشت که اولین بار بود که این اتفاق داشت میفتاد و کمی هم مدیریت و جمع آوری اطلاعات سخت بود ولی انشاالله این کارگروه بتونه در آینده، قوی تر از قبل به فعالیت خودش ادامه بده

در نهایت هم از مهندس محبوبه و مهندس محمد به خاطر همه زحمات و فعالیت هاشون تشکر می کنم

و همین طور باید تشکر کنم از همه دوستانی که در این مدت کوتاه کارگروه رو همراهی کردن

موفق باشیــــم 113
سلام

لازم شد تشکری از مهندسین عزیز شود.

از مهندس محمد که استارت کار را زدند و بعد از اینکه مشکلی برایشان به علت کمی وقت پیش اومد از خیلی از دوستان دعوت کردیم که فقط مهندس مریم و مهندس محبوبه قبول کردند که ازشون تشکر میکنم.

در گرایش طراحی شهری هم از مهندس saminta و farza تشکر ویژه میکنم و زحمات مهندسین rnsh98 و abcdefghijklm و بقیه مسئولین هم قابل ستایش است.

و از اعضای فعال عضو کارگروههای برنامه ریزی و طراحی شهری تشکر ویزه ای داریم.
(۱۳۹۱-۴-۲۵، ۰۹:۵۹ عصر)AliReza نوشته است: [ -> ]سلام

لازم شد تشکری از مهندسین عزیز شود.

از مهندس محمد که استارت کار را زدند و بعد از اینکه مشکلی برایشان به علت کمی وقت پیش اومد از خیلی از دوستان دعوت کردیم که فقط مهندس مریم و مهندس محبوبه قبول کردند که ازشون تشکر میکنم.

در گرایش طراحی شهری هم از مهندس saminta و farza تشکر ویژه میکنم و زحمات مهندسین rnsh98 و abcdefghijklm و بقیه مسئولین هم قابل ستایش است.

و از اعضای فعال عضو کارگروههای برنامه ریزی و طراحی شهری تشکر ویزه ای داریم.

ممنون از شما
منم از همه بچه هایی که در کارگروه فعالیت داشتن تشکر میکنم البته مشخصه که ایرادهای زیادی به کار وارده اما امیدوارم که برنامه هر دو کارگروه انسجام بیشتری پیدا کنه و یه برنامه ریزی خوب انجام بشه براشون در آینده، و همینجا هم از دوستانی که نتیجه خوبی درآزمون عملی هر دو گرایش کسب می کنند درخواست می کنم که کارگروه ها رو حمایت کنن و تجربیاتشون رو در اختیار سایرین قرار بدن
بازم ممنون از لطفتون
درود

دوستان رای خود را در نظرسنجی بزارند و بدرخواست خانم مهندس فاطمه ارسال های ایشان برای حفظ آرامش حذف شدند و از ایشان تشکر میکنیم.

همه تلاش خود را برای بهتر شدن کارگروه انجام داده اند و همین که عمل داشتند مهمه و اینکه به سرانجام رسید.

ممنون از همه شما