ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: قرعه کشی برای شرکت در دوره های غیر حضوری مدیریت شهری به صورت رایگان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بر اساس پیشنهاد جالبی که از طرف یکی از شرکت کنندگان دوره ها داده شده و به تصویب رسید، مقرر شد تا در هر ماه 4 نفر از دوره ها به صورت رايگان استفاده نمايند (دو نفر مي توانند از یکی از دوره های ttic و دو نفر هم از یکی از دوره های umic بصورت رایگان استفاده کنند)
هزینه این دوره ها در حال حاضر برای هر دوره حمل و نقل و ترافیک (ttic) به ازاء هر نفر حدود 840 هزار تومان و براي هر دوره مدیریت شهری (umic) به ازاء هر نفر بین 210 تا 540 هزار تومان می باشد. كه براي برندگان 100% رايگان خواهد بود.
نحوه اجرای طرح :

1. هر فرد با پرداخت مبلغ 2 هزار تومان برای دوره حمل و نقل و ترافيك و يك هزار تومان براي دوره مديريت شهري می تواند در قرعه کشی همان ماه شرکت کند (روی فیش بانكي حتما اطلاعاتي مانند نام فرد و شماره تلفن تماس و نام دوره مورد نظر ذکر و برای مرکز فاکس گردد)
2. نتیجه قرعه کشی سه روز کاری بعد از پايان هر ماه به صورت تلفني يا ایمیل به چهار نفر برنده اعلام و آدرس آنها برای ارسال پکیج اخذ خواهد شد.
3. پکیج فيلم هاي دوره ها برای افراد برنده ارسال می گردد (هیچ یک از هزینه های تكثير پکیج، پست، مدرک، و ... از فرد برنده اخذ نخواهد شد)
4. افراد مدرک دوزبانه ttic یا umic را دريافت مي فرمایند.
5. افراد باید در انتخاب نام دوره، به جنبه های پیش نیازی آن توجه داشته باشند. يعني اگر پيشنياز را نگذرانده اند ؛ ابتدا نام دوره پيشنياز را در فيش خود ذكر فرمايند. البته يك نفر مي تواند در ماه هاي مختلف مجددا در قرعه كشي شركت كرده و برنده شود و محدوديتي در اين مورد وجود ندارد.
6. لطفا در حاشیه فیش قید فرمایید که در صورت برنده شدن، آیا مایل هستید نام شما در سایت اعلام گردد یا خیر.
7. هر فیش برای شرکت یکبار قرعه کشی در ماه می باشد، در صورت تمایل به شرکت در چند مسابقه در چند ماه مختلف، می توانید بابت هریک ماه مبلغ یک هزار تومان برای ((umic
یا 2 هزار تومان براي
ttic))پرداخت فرمایید. مثلا فردی که 12 هزار تومان یکجا بپردازد، در 12 ماه پياپي در مسابقه 12 دوره umic می تواند شرکت نماید. يا اگر فردي متقاضي شركت در هر دو دوره حمل و نقل و مديريت شهري در يك ماه باشد ؛ بايد 3 هزار تومان بابت ثبت نام در قرعه كشي پرداخت نمايد. این کار صرفا برای سهولت کار افراد از انجام عملیات تکراری بانکی (با توجه به اندك بودن هزينه ثبت نام در قرعه كشي) مي باشد.
8. در صورت به حد نصاب نرسیدن افراد شرکت کننده حق شرکت در قرعه کشی آنها محفوظ مانده و ماه دیگر در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد
9. زمان اجرا از مرداد 1391 می باشدكه نتايج آن تا 3 روز بعد از اتمام مرداد ماه اعلام خواهد شد. ثبت نام براي قرعه كشي از هم اكنون مي تواند آغاز گردد.
10. خواهشمند است مبلغ را به شماره حساب : 1312100272195 بانك سپه ، شعبه نجات الهي ، به نام آقاي جعفر پورصادقيان واریز و فيش را با درج اطلاعات مندرج در بند 1 فوق ؛ به شماره 22140632 فاكس فرمایید.
علت راه اندازي برنامه قرعه كشي : برخي شهرداري ها در دوره هاي بسياري به تعداد نفرات بالا شركت كرده و بودجه آموزش آن ها محدود گشته ؛ از آنجائيكه هدف ما اشاعه جنبه هاي تغيير نگرش و فرهنگ سازي آموزش در رده مسئولين مي باشد و هرگز درآمدزائي هدف نبوده ؛ به فكر اين برنامه افتاديم . زيرا در اين حالت ؛ افراد هزينه چند هزار توماني ثبت نام را شخصا پرداخت كرده و در صورت برنده شدن نيز هزينه اي براي سازما ن خود نخواهند داشت.
ضمنا در گذشته هم اين مركز اعلام كرده كه تكثير CD هاي اين مركز حلال و مجاز مي باشد زيرا مركز هدف درآمدزائي ندارد.
نقل‌قول: ضمنا در گذشته هم اين مركز اعلام كرده كه تكثير CD هاي اين مركز حلال و مجاز مي باشد زيرا مركز هدف درآمدزائي ندارد.

1کسی این سی دی ها رو نداره؟؟