ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: قیمت مسکن در آمریکا 2.2 درصد افزایش یافت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

قیمت مسکن در آمریکا 2.2 درصد افزایش یافت

قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا طی ماه می نسبت به ماه قبل از آن با رشد 2.2 درصدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی لس آنجلس تایمز ، شاخص استاندارد اند پورز شیللر برای قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا طی ماه می نسبت به ماه قبل از آن با رشد 2.2 درصدی روبرو شده است . این برای دومین ماه متوالی است که قیمت مسکن در بازار آمریکا با افزایش روبرو شده است .
بر اساس این گزارش ، قیمت مسکن در بازار آمریکا در هفت ماه پیش از این با کاهش روبرو شده بود . رشد 2.2 درصدی قیمت مسکن در آمریکا در طول یک ماه مساله ای است که در ده سال گذشته در اقتصاد این کشور بی سابقه بوده است . البته شاخص قیمت مسکن در شهرهای بزرگ آمریکا نسبت به ماه می 2011 میلادی با افت 0.7 درصدی روبرو شده است .
کارشناسان اقتصادی امیدوارند روند صعودی قیمت مسکن در بازار این کشور طی ماههای آینده نیز ادامه یابد . با توجه به افزایش خرید و فروش مسکن در بازار آمریکا طی فصل بهار و تابستان ، کارشناسان اقتصادی امیدوارند روند صعودی قیمت مسکن در آمریکا بار دیگر ادامه یابد .
بر این اساس افزایش قیمت مسکن شاخص مهمی برای ارزیابی وضعیت اقتصادی آمریکا است . شاخص اس اند پی برای قیمت مسکن در آمریکا طی ماه می 2012 میلادی بار دیگر به سطح شاخص های بهار 2003 میلادی رسیده است . البته قیمت مسکن در آمریکا نسبت به اوج و رکورد آن در تابستان 2006 میلادی بیش از 33 درصد فاصله دارد .