ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: فراخوان مسابقه جایزه معمار 91
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دوازدهمین دوره جایزه معمار به عنوان معتبرترین و باسابقه‌ترین جایزه معماری ایران در داخل کشور و سطح بین‌الملل، امسال با عنوان جایزه معمار 91، توسط معمار نشر برگزار می‌شود.


آخرین مهلت شرکت در مسابقه جایزه معمار 91 یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ اعلام شده است. دوازدهمین دوره جایزه معمار به عنوان معتبرترین و باسابقه‌ترین جایزه معماری ایران در داخل کشور و سطح بین‌الملل، امسال با عنوان جایزه معمار 91، توسط معمار نشر برگزار می‌شود.
تمامی پروژه‌های ساخته‌شده پس از انقلاب در سه گروه عمومی، مسکونی و بازسازی در ایران که در دوره‌های قبل جایزه معمار شرکت نکرده‌اند، مجاز به شرکت در رقابت جایزه معمار 91 می‌باشند و مورد ارزیابی قرار می‌‌گیرند. پروژه‌های معماری داخلی، اگر دخل و تصرف در اجزای ثابت فضای آ نها صورت گرفته باشد، امکان شرکت در گروه بازسازی را خواهند داشت.
معیارهای داوری این مسابقه، خلاقیت در طراحی و نوآوری در کاربرد مصالح و فناوریهای نوین، مواجهه خلاقانه با مشکلات خاص پروژه‌ها، دقت در طراحی جزئیات و توجه به محیط پیرامونی و شرایط اقلیمی هر پروژه می‌باشد.
هیئت داوران در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه جاری مدارک رسیده را بررسی می‌کنند. داوری پروژه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی نیز در روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.
جوایز برندگان این دوره جایزه معمار در ۲۷ مهر ۱۳۹۱ طی مراسمی که محل برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد، اهدا می‌شود. مبلغ کل جوایز 45 میلیون تومان است که بنا به صلاحدید داوران بین برندگان خواهند شد. شرکت سوپرپایپ اینترناشنال تامین مالی جایزه معمار را برعهده دارد.


علاقه مندان به شرکت در این مسابقه معماری می‌بایست مدارک مربوط به طرحهای خود شامل نقشه‌ها، عکس‌ها و توضیحات را حداکثر تا تاریخ 19 شهریور ماه جاری به دفتر مؤسسة معمار نشر، واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از همت، کوچه دیباج، پلاک ۶، طبقة دوم، واحد ۶ (تلفن و دورنگار : ۸۲ – ۲۶۴۰۰۹۸۰) تحویل دهند. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر درباره جایزه معمار می‌توانند با دفتر مجله معمار یا نشانی editor@memar-m.com تماس بگیرند.


اطلاعات تکمیلی جایزه معمار 91 در پایگاه اینترنتی مجله معمار به نشانی: www.memar-m.com و پایگاه اینترنتی جایزه معمار به نشانی : www.memar-award.com در دسترس می‌باشد.