ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: طراحی مركز بازرگانی بین‌المللی yongsan
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

شکل پروژه‌های توسعه از مرکز به سمت سه بال مجزا برای آپارتمان‌ها و اتاق‌های هتل با نور طبیعی، مناظر دراماتیک با حفظ حریم خصوصی است.



[تصویر:  8446_634777943613106328_l.jpg] اختصاصی معماری نیوز: یك شركت بین المللی معماری به اسم “kohn Pedersen fox” معروف به KPF طرح پیشنهادیشان، بلوك H، برای منطقه بازرگانی yongsan در شهر سئول از كشور كره جنوبی را ارائه دادند.

اقامتگاه های مجلل پنج ستاره با خدمات بیشماری در فضایی با مساحت 167225 مترمربع ساخته خواهند شد.

14600 مترمربع از این مساحت در بخش شمال شرقی این منطقه به یك برج بلند 385 متری اختصاص دارد.

شکل پروژه‌های توسعه از مرکز به سمت سه بال مجزا برای آپارتمان‌ها و اتاق‌های هتل با نور طبیعی، مناظر دراماتیک با حفظ حریم خصوصی است.

[تصویر:  kohn%20pedersen%20fox%20%2001.jpg]

بخش میانی به سمت پارك yongsan است. اتاق‌های مهمان زوایای دید بزرگی از داخل فضای اتاق دارد در حالی كه از حداكثر خلوتش از اتاق مجاور استفاده می‌كند.

این برج مجهز به کازینو، فروشگاه، استخر آبگرم و یک ساختمان در طبقه همکف (ساختمان پایه) برای تطبیق دادن یک سالن بزرگ ضیافت و دیگر امکانات است.

برنامه‌ها همگی یک فرم واحد دارند. دفاتر و مساکن با پالت مواد مختلف مشخص شده‌اند. عناصر جامد در نما به عنوان یک الگوی پویا بر روی سطوح غیرتکراری قرار گرفته‌اند. پوسته از تخته سنگ در پایه شروع شده و در بالای ساختمان به انتهای ساخت فلزی می‌رسد.

مدیر طراحی KPF اظهار داشت: «هدف ما از طراحی این پروژه برقراری ارتباط با زندگی خیابانی، شهر جدید yongsan، وبافت بزرگتر شهر سئول بود. ما این حركت را با یك رویكرد اندیشمندانه در مورد برنامه، موقعیت و نوع ساختمان انجام دادیم.»

[تصویر:  kohn%20pedersen%20fox%20%2002.jpg]