ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: پرونده بزرگراه یادگار امام (ره) بسته شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

معاون فنی و عمران شهردار تهران امروز و با اعلام اتمام نهایی اجرای بزرگراه یادگار امام(ره)، پیشنهاد داد که در آینده اجرای بزرگراهی 5 کیلومتری با عنوان «شهید مصطفی خمینی» در ادامه مسیر بزرگراه یادگار امام(ره) آغاز شود.

سید مازیار حسینی در مراسم بهره‌برداری از پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) با اشاره به اینکه از ابتدای پذیرفتن مسئولیت در معاونت فنی و عمرانی، سه پروژه انتهای بزرگراه صیاد، انتهای بزرگراه یادگار امام و ادامه بزرگراه امام علی (ع) از سوی شهردار تهران در اولویت اجرا اعلام شد، افزود: البته پروژه‌ای که هم اکنون تحت عنوان ادامه بزرگراه امام علی (ع) در حال اجراست 10 برابر چیزی است که در ابتدا قرار بود اجرا شود. وی با بیان اینکه طول ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) حدفاصل خیابان آزادی تا پادگان جی 2 کیلومتر است، گفت: این پروژه دو کیلومتری معادل 200 کیلومتر پروژه بزرگراهی خارج شهر دشواری داشت.
حسینی با اشاره به اینکه 457 کیلومتر بزرگراه در تهران ساخته شده است افزود: این در حالی است که هنگام آغاز این دوره از مدیریت شهری طول کل بزرگراه‌های شهر 304 کیلومتر بوده است. وی ادامه داد: به این ترتیب حدود 150 کیلومتر یعنی معادل 50 درصد کل کار بزرگراه سازی در پایتخت، در این دوره از مدیریت شهری انجام شده است. اما در میان همه این پروژه‌ها، یادگار امام علیرغم طول کوتاهی که داشت با مشکلات و دشواریهای متعددی روبرو بود.