ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: مردم مخالف جدایی ری از تهران / اقدام دولت کاملاسیاسی است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عضو هیأت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس٬ با تأکید بر اینکه متأسفانه در چند ماه اخیر دولت اقدام به تغییر فرمانداران و استانداران کرده گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و عرق ملی و مذهبی مردم ری به جهت حضور پرشور در انتخابات، از این‌رو دولت با معرفی نزدیکان خود برای تصدی پست های مدیریتی و شهری درصدد جذب رای مردم این شهر است.
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت٬ با انتقاد از تحرکات و فعالیت‌های جدید دولت و استانداری تهران در رابطه با نصب پلاکارد و بیلبوردهای مردمی برای تشکر جدایی شهرری از تهران٬ اعلام کرد: هم‌اکنون بررسی‌های میدانی در شهرری نشان داده است که بیشتر مردم از جدایی ری از تهران ناراضی هستند٬ حال چگونه سطح شهر ری پر از پلاکاردهای تشکر شده است؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی٬ با اشاره به تبعات اجرای مصوبه جدایی ری از تهران٬ افزود: در صورتی که شهرری از تهران جدا شود، مدیریت یک‌پارچه شهری نیز از هم می‌پاشد و شهرداری شهرری توان کنترل و مدیریت حوادث را به نحو احسن نخواهد داشت٬ از سویی دیگر نیز خدمات خاص و ویژه شهرداری تهران به این منطقه دیگر تعلق نخواهد گرفت.

وی درواکنش به معرفی نزدیکان رئیس جمهور در پست های مدیریتی و شهری شهرری تاکید کرد: این اقدام با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات شائبه جمع‌آوری رأی از سوی دولت را قوت بخشیده است.

این نماینده مجلس نهم٬ با تأکید بر اینکه متأسفانه در چند ماه اخیر دولت اقدام به تغییر فرمانداران و استانداران خود کرده است٬ بیان کرد: هم‌اکنون نزدیک انتخابات است و از طرف دیگر مردم شهرری به علت عرق مذهبی و ملی خود همیشه در انتخابات پرشور حاضر می‌شوند٬ از این‌رو دولت با معرفی فرماندار جدید و نزدیک درصدد جمع‌آوری آرای مردم این شهر هستند.

قاضی‌پور با بیان اینکه جدایی ری از تهران به مصلحت مردم شهرری نیست٬ افزود: به‌طور حتم با این اقدام مردم ری و مسئولان دیگر نمی‌توانند امیدی به رشد عمرانی، ترافیکی و زیباسازی این شهر داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس٬ با اعلام اینکه دولت نباید با اقدامات سیاسی با آینده مردم شهرری بازی کند٬ تصریح کرد: به‌طور حتم اجرای این مصوبه مشکلات بسیار و فواید بسیار کم را برای مردم به‌دنبال دارد