ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: اعتراض مهندسان به اهانت به پیامبر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  39789_orig.jpg&mode=150]
صدها نفر از اعضای نظام مهندسی و تشکل های صنفی همچنین اعضای بسیج مهندسان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در میدان فلسطین تجمع کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این تجمع با اشاره به سابقه ستیزه جویی نظام استکباری با اسلام و دیگر ادیان الهی از صدر اسلام تاکنون گفت: صهیونیست ها برای مقابله با بیداری اسلامی که آن را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران می دانستند به راههای تفرقه انگیزی مثل ایجاد تنش بین ترکیه و سوریه، زیر سئوال بردن قداست اسلام و مسلمین و توهین به پیامبر اعظم (ص) روی آوردند.
مهدی چمران با بیان اینکه هدف از این اقدامات، ایجاد بی انگیزگی مسلمانان نسبت به مقدسات اسلامی است، افزود: نوکران امریکا و صهیونیست ها با این هدف اقدام به ساخت و انتشار چنین فیلم موهن، ضد اخلاقی، تمسخر آمیز و ضد انسانی کردند. وی با اشاره به اینکه متعاقب این اقدام موهن تلاش هایی نیز در رسانه های فرانسوی و اسپانیولی صورت گرفت، گفت: پیامبر اسلام(ص) در دل ملت های مسلمان جای دارد، مورد احترام همه مذاهب اسلامی است و مسلمانان اهانت به این شخصیت بزرگ را نمی پذیرند .
چمران افزود: در صدر اسلام هم قران و پیامبر اعظم (ص) را مورد تمسخر قرار می دادند اما به جایی نرسیدند چرا که اسلام زنده است ، به حرکت روبه جلو خود ادامه می دهد و با این تمسخرها و فیلم های موهن شکست نخواهد خورد. در پایان این تجمع، در محکومیت سیاست های امریکا و صهیونیست ها در توهین به پیامبر اعظم(ص)،‌ بیانیه ای در 4 بند قرائت شد.