ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: ضوابط پدافند غیرعامل طراحی شهری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی برای به‌کارگیری اصول پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف ضروری است و در طراحی شهری باید به ضوابط پدافند غیرعامل توجه جدی شود.
اسماعیل کمالی در نشست کمیته زیربنایی و تأسیسات پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار داشت: پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی برای شرایط خاص و در راستای حفظ ملت از تجهیزات راهبردی و حفظ فضای آرام جامعه و جلوگیری از هزینه‌های زیاد است. وی افزود: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام اهمیت پدافند غیرعامل در راستای ایمن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی و مهم کشور در برابر تهدیدات خارجی بسیار زیاد است.
کمالی بیان داشت: برنامه‌ریزی به منظور استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کشور در شهرستان عنبرآباد در قالب کارگروه‌های مختلف تدوین شده است. وی ابراز داشت: تأکید برای اجرای برنامه‌های مختلف در گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار کشور متناسب با شرح وظایف کارگروه‌ها در شهرستان مدنظر قرار گرفت.
معاون فرماندار عنبرآباد گفت: فرهنگ‌سازی و آموزشی عمومی برای به‌کارگیری اصول پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف ضروری است و در طراحی شهری باید به ضوابط پدافند غیرعامل توجه جدی شود. در این جلسه تصمیماتی پیرامون گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از جمله نصب پلاکارد برگزاری همایش و سایر برنامه‌های مرتبط اتخاذ شد.