ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: مسابقه طراحی مبلمان اداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

تکـرار بخشی از زندگیست و ایجاد تغییر راهی برای رهایی از آن؛ اما گویی این حلقه در بی کرانه ها دوباره کرانی می یابد و یکی می شود به طوریکه هر تلاشی برای از بین بردن این تکرار در دوردست، تکراری را خلق می کند.

[تصویر:  07-30-06-500.jpg]
تکـرار بخشی از زندگیست و ایجاد تغییر راهی برای رهایی از آن؛ اما گویی این حلقه در بی کرانه ها دوباره کرانی می یابد و یکی می شود به طوریکه هر تلاشی برای از بین بردن این تکرار در دوردست، تکراری را خلق می کند. جایگاه طراحی در این مسیر کجاست؟

اهمیت طراحی و باور به مقوله جهت دهی ذهن دستخوش این عقیده است که، آنچه باید باشیم یا آنچه می توانیم باشیم را پیش چشمانمان بهتصویر بکشد نه با کلام و شعار، بلکه با پیام هایی زیرکانه که هر روز فضای پیرامونمان را پیش چشمانمان قرار دهد.

بدین منظور شرکت مازستــا با اتکا به پشتوانه آموزشی و کادر مجرب خود در زمینه طراحی مفتخـر است با همکاری شرکت محیط آرا بزرگترین طراح و تولید کننده مبلمان اداری، هشتمین دوره مسابقات طراحی محصولات را با هدف بسط و گسترش کیفی ذهنی و بصری برگزار نماید.

از کلیه علاقمندان جهت حضور و مشارکت در این دوره مسابقه دعوت می شود با توجه به موضوع عنوان شده نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

موضوع : طراحی ست مبلمان مدیریتی به همراه تمامی ملحقات مربوطه

شامل: میز مدیریت، میز کنفرانس، میز صوتی و تصویری، ویترین و کتابخانه

زمان ارائه آثار: حداکثر تا پایان آذرماه 1391

نحوه ارسال آثار : خواهشمند است کلیه آثار ارسالی را با فرمت های تصویری رایج تهیه و به نشانی پست الکترونیکی: info@dfm.ir ارسال فرمایید.

خاطر نشان می سازد رنــدر نمودن آثار با نرم افزار های کاربردی ضمن مشخص نمودن متریال، الزامی بوده و امتیازی جهت برتری محسوب نمی‏گردد. همچنین اجرائی بودن طرح یک از موارد دارای امتیاز می‏باشد.

شرکت کنندگان محترم جهت آگاهی از نوع محصولات شرکت محیط آرا میتوانند به سایت رسمی این شرکت به نشانی: www.mohitara.com مراجعه فرمایند.

بررسی آثار: بررسی آثار ارسال شده با حضور آموختگان دپارتمـان طراحی شرکت محیط آرا و مدیران شرکت مازستـا صورت می پذیرد.

جوایز: به آثار برگزیده که ارتباط عملکردها و نیز مقوله کاهش هزینه ها را در ارائه محصولی با تأکید بر طراحی نوآورانه مد نظر داشته باشند جوایزی نفیس به رسم حضور در این رقابت اهدا خواهد گردید.


توضیح:
بدیهی است طرح های ارسالی نزد شرکت مازستا و شرکت محیط آرا محفوظ است و انتشار تصاویر و یا استفاده از آن صرفاً با موافقت صاحب اثر میسر می باشد. ضمناً حقوق مادی و معنوی اثر برگزیده در تملک شرکت محیط آرا می باشد.

واحد آموزش و مسابقات شرکت مازستا





منبع: شرکت دانش و فناوری مازستا