ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: گزارش کارگاه آموزشی طرح جامع
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارگاه آموزشی آشنایی با طرح جامع شهر تهران توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در فرهنگسرای نیاوران در تیرماه 91 برگزار شد.

[تصویر:  gyabo7a2h2bojtejfsxy.jpg]

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در این کارگاه آموزشی مدیران، کارشناسان، صاحبنظران و دانش پژوهان حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری حضور داشتند.
دراین کارگاه آموزشی مهندس علیرضا جاوید، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نکاتی را در مورد طرح جامع و تفصیلی شهر تهران بیان کرد و در ادامه دکتر گیتی اعتماد دکترای شهر سازی و مدیر عامل مهندسان مشاور طرح و معماری به تشریح رابطه طرح جامع با طرح تفصیلی پرداخت، دکتر سید موسوی پور موسوی مشاور شهردار تهران و دبیر شورایعالی نظارت بر توسعه شهری تهران نیز در خصوص سازمان فضایی طرح جامع سخنرانی کرد. دکتر غلامرضا کاظمیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی نیز به مسائل اقتصادی- مالی در طرح جامه شهر تهران پرداخت و انوشیروان ناصر موستوفی نیز فرآیند تحقق سند طرح جامع شهر تهران را ارائه کرد.
لازم به ذکر است که در پایان این کارگاه آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و هر کدام از سخنرانان به پرسش های مربوطه پاسخ گفتند.