ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: خانه های 3500 ساله به صورت غار در cappadocian
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

تعداد کمی ساختمان ها در این محله cappadocian برای مدت طولانی باقی ماند . برخی از ساختمان ها با 5 طبقه زیر زمین فرو رفته که به قبل از رومیان بر می گردد. به هر حال بسیاری از غارها ، توسط دستان بشر قبل از اینکه امپراتوری ایجاد شود؛ ساخته شده است.



[تصویر:  9853_634885197370520000_l.jpg]
معماری نیوز: داستان هایی درباره شهرها ، پناهگاه های زیر زمینی امپراتورها مطرح شده است که اولین بار ارتش های رومی مسیحی از این خانه های زیر زمینی استفاده می کردند و در تا امروز هم خالی است. به علاوه دهکده های زیر زمینی و شهرهای تونلی با معابر پنهان، اتاق های مخفی و معبدهای مقدس کامل شده اند و تاریخ طبقه بندی شده در هر ساختمان شهری جدید در اواخر این کار به طور قابل توجهی در نظر گرفته شده است.

تعداد کمی ساختمان ها در این محله cappadocian برای مدت طولانی باقی ماند . برخی از ساختمان ها با 5 طبقه زیر زمین فرو رفته که به قبل از رومیان بر می گردد. به هر حال بسیاری از غارها ، توسط دستان بشر قبل از اینکه امپراتوری ایجاد شود؛ ساخته شده است.

تشکیل سنگ های زیبا به عنوان بدنه ی با قدمت بیش از یک میلیون سال استفاده شده است و اخیراً برای صدها سال و یا حتی هزاران سال باقی مانده است .

[تصویر:  underground-cities%2001.jpg]

علی رغم چند بار محاصره این منطقه، در حال حاضر این خانه ها به عنوان برای کارخانه های سلاح های انفجاری ارتش مورد استفاده قرار گرفته است .

در دوره متمدن امروزه ی ترکیه این داستان نسل به نسل از طریق زبان در هر زمان نقل شده است. ساکنان معاصر درباره ترکیب یونانی با ترکان صحبت می کنند و جای تعجب نیست . اما تورها ، هتل ها و برخی از بازدیدکنندگان به عنوان سیستم اقتصادی – خدماتی بی شماری برای دفاع از این مناطق به عنوان پناهگاه حاضر ارائه دادند، و معابرهای باریک برای نفوذ مهاجمان به این محیط ها در بسیاری از مجموعه های غار زیر زمینی دشوار بوده است.

[تصویر:  underground-cities%2002.jpg]

این بخش از غار ناشی از مناطق مخفی و دمای طبیعی - کنترل طبیعی از درون غار می باشد– بسیاری از مصنوعات و ساخته های ساکنان و هنرهای دستی برای هزاران سال باقی ماندند . در حالی که سطح ساختمان ها بنا شده، از بین رفته است ، معماری مدرن با ترکیب دوگانه با معابد تاریخی زیر زمین و بالا ترکیب شده اند.

بسیاری از خانه ها در حال حاضر خالی از سکنه هستند؛ بیشتر آنها خراب شده اند – از خانه هایی که به سمت داخل کلیسا و یا خود کلیسا زیر زمینی از بین رفتند. همان گونه که ما می دانیم، برخی اتاق ها و ساختمان ها برای همیشه گم شدند و به خاک سپرده شدند و پنهان شدند همان گونه که آنها دوباره پیدا و ایجاد نخواهد شد.

[تصویر:  underground-cities%2005.jpg]
[تصویر:  underground-cities%2006.jpg]
[تصویر:  underground-cities%2003.jpg]
[تصویر:  underground-cities%2004.jpg]




منبع: سایت خبری معماری نیوز