ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: آزمون ورود به حرفه مهندسان سال 91
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هومن موتمنی اظهار داشت: ثبت‌نام ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌و از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در اجرای آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.

موتمنی درباره رشته‌های آزمون یادآور شد: رشته‌های معماری(نظارت و طراحی)، شهرسازی، عمران(نظارت و محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه3) و همچنین آزمون‌های حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه‌) و آزمون‌های تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران درباره زمان ثبت‌نام مهندسان در آزمون مذکور اظهار داشت: ثبت‌نام این آزمون‌ها از شنبه 16/10/91 آغاز و ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

موتمنی خاطر نشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir مراجعه ‌کنند. وی افزود: ضروری است متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند.

قبولی در آزمون مذکور یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اقدام به اخذ پروانه اشتغال به‌کار می‌کند.

منبع : http://cacademy.ir/