ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: برگزاري نمايشگاه خانه مدرن زنجان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برگزاري نمايشگاه خانه مدرن زنجان




حسین افشار به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ 30 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، موکت، کف پوش و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در کاسپین خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع توسط شرکت نمایشگاهی میلاد مبتکر شرق برگزار می‌شود.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به حضور 40 شرکت داخلی در نمایشگاه‌های فرش ماشینی، موکت و کف پوش و نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و تکنولوژی نوین ساختمان در کاسپین اضافه کرد: در این نمایشگاه لوازم خانگی، لوازم تزئینی، دکوری و مبلمان، سرویس خواب، فرش، موکت و تابلو فرش ارائه می‌شود.
وی ارائه آخرین دستاوردهای صنایع لوستر، لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی، موکت، کف پوش و شناخت نیازها و سلیقه مشتریان، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به شاخص‌های استاندارد و آشنایی و تبادل تجربیات شرکت‌ها را با یکدیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها اعلام کرد.