ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: اتاق خواب های شیک برای فرزندانمان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برترین ها:
وقتی کودکتان از خواب بیدار می شود با دیدن این سقف راه راه، شادی و خوشحالی در روحش بیدار می شود. همچنین گزینه بسیار خوبی بجای رنگ و کاغذ دیوار اصلی است.



[تصویر:  144424_124.jpg]





کاغذ دیواری نارنجی و صورتی دیوارها و سقف این اتاق خواب، حس هنری رنگارنگی ایجاد می کند. فراوانی بالش ها و انواع و اقسام طرح های ناهماهنگ، نمایی استثنائی ایجاد می کند.



[تصویر:  144425_254.jpg]





با نقاشی راه راه کف، برای اتاق خواب فرزندتان محیط شادی خلق کنید. برای تأثیر بیشتر، از سایه های مختلف یک رنگ برای کف استفاده کنید. می توانید از کارت های رنگی به عنوان الهام استفاده کنید.



[تصویر:  144426_339.jpg]





تختخواب های توکار و تعبیه شده در داخل دیوار در فضای اتاق خواب بچه ها صرفه جویی می کنند. این طراحی آینده گرای تختخواب های جعبه ای به هر کدام از بچه هایتان فضای خصوصی می دهد و در هر قسمت چراغ مطالعه هم موجود است. ترکیب رنگی سفید و سبز به اتاق حالت شادابی می دهد.


[تصویر:  144427_908.jpg]





با این پتوهای چهل تکه و قاب عکس های قدیمی، به اتاق خواب کودکتان حالت شخصی بدهید. همه دیوارها و کف به رنگ سفید هستند و به فضا حالت جادارتری می دهند.




[تصویر:  144428_588.jpg]





دکمه های ناهماهنگی که بر روی بالاتختی گرد این اتاق خواب بکار برده شده اند و وفور بالش های رنگ روشن به آن حس دخترانه و شادی داده اند.



[تصویر:  144429_573.jpg]





رنگ قرمز پررنگ دیوارها با کفپوش مونوکروم این اتاق خواب، هویت و سبک شخصی و خاصی به آن داده اند.



[تصویر:  144430_202.jpg]





چه کسی گفته است که کودکان فقط از رنگ های روشن خوششان می آید؟ مهم این است که طراحی اتاق چگونه باشد. رنگ مشکی و طوسی این اتاق که سایه روشن برجسته ای دارد به اتاق کودکان سبک جدیدی می دهد. کفپوش سفید و چوب کاری های این اتاق، به آن فضای سبکی می دهند و رنگ های برجسته آن، جنب و جوش می آفرینند.



[تصویر:  144432_760.jpg]





رنگ و نقش و نگار، این اتاق کودکان را تبدیل به گریزگاه شادی کرده است. بر روی یک دیوار، کاغذ دیواری کار شده است. تختخواب قصری حالت تفریحی ایجاد کرده است و قالی راه راه روشن و صندلی قرمز، نمونه های رنگی برجسته این اتاق هستند.

[تصویر:  144433_809.jpg]




رنگ های خنثی در این اتاق کودکان مانند پس زمینه آرامش بخشی برای هنر دیواری گلدار زیبای آن عمل می کنند.