ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: قیمت مسکن مهر افزایش نیافته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قیمت مسکن مهر افزایش نیافته است

">[تصویر:  42703_orig.jpg&mode=150]

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت مسکن مهر افزایش نیافته بلکه بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی موجب شده مابعدالتفاوت هزینه‌ها از متقاضیان دریافت شود.



ابوالفضل صومعلو با بیان اینکه قیمت مسکن مهر افزایش نیافته است گفت: پرذاخت یک میلیون یا دو میلیون تومان از سوی متقاضیان مابعدالتفاوت افزایش قیمت مصالح ساختمانی است. وی ادامه داد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله فولاد و شیرآلات در طی چند ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.
صومعلو با اشاره به اینکه مصاح ساختمانی مرتبط با ارز با افزایش قیمت مواجه شده است گفت: دولت توانست با ارائه راهکار مناسب بازار قیمت فولاد را کنترل نماید. وی در ادامه اظهار داشت: قیمت سیمان در طی چند ماه اخیر با افزایش 12 درصدی مواجه شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تنها افزایش قیمت شیرآلات موجب ایجاد مشکلات برای بخش مسکن مهر شده است. وی در ادامه یادآور شد: واحدهای مسکن مهری که 20 درصدی رشد داشته‌اند 20هزار تومانی در هر متر و 70 درصد رشد، 30هزار تومان در هر متر با افزایش قیمت روبه رو شده‌اند. صومعلو در ادامه خاطرنشان کرد: قیمت آسانسور نیز برای واحدهای مسکن مهر جداگانه از متقاضیان دریافت می‌شود.