ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: تقاضای کمک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

سلام
طاعات قبول
بنده کارشناس ارشد شهرسازی هستم ازشما چندتا سوال داشتم
1. ما یکسری نقشه تهران( جی آی اس)از سایت شما خریداری کردیم اما جدول اطلاعات کامل نداره (کاربری ، طبقات سایر مسایل ) آیا شما نقشه کامل با اطلاعات رو دارید؟
2.نقشه جی آی اس طبقات و کاربری منطقه 11 رو دارید ؟3. شما فردی رو میشناسید که تحلیلهایی مثلAHP رو برای پایان نامه انجام بده؟
سلام. الان چند نوع نقشه جی ای اس در سطح شهر تهران وجود داره که هرکدوم دارای یه سری از مشخصاته متاسفانه و به هم لینک داده نشده. البته شاید یکی از علت هاش حجم زیادشون باشه که در شیپ فایل های مختلف ارائه میشه و ما هم نقشه کاربری رو در سایت قرار دادیم! ولی حالا بعد اون اتفاق از سایت پرید!!!.از طرفی به علت وجود نواقص در بعضی از اون ها و رشد سریع مخصوصا در زمینه بافت فرسوده و همچنین تغییرات کاربری خصوصا تغییر کاربری سبز به سایر کاربری ها که امری رایج نه در شهرداری تهران، که در تمام شهرهای ما (البته خیلی کمتر از شهرداری تهران)، باعث به وجود اومدن این اراده برای به روز رسانی این برداشت ها شده. ولی خب به نظر می رسه اون طور که پیداست، تا زمان رسیدن به این قسمت راه زیادی داشته باشیم. درهرصورت به عنوان راهنمایی می خوام خدمتتون عرض کنم که هر محقق یا دانشجویی به تمام نقشه های جی ای اسی شهر تهران اونهم با تمام جزئیات نیاز نداره و یا در سطح کلان هست یا یا در حد یکی دو منطقه. مگر اینکه بررسی بسیار بزرگ و وقت گیری از طرف یک تیم چندنین نفره در حال انجام باشه. شما بگید برای چه مطلبی این هارو نیاز دارید تا راهنماییتون کنیم.
به زودی با هماهنگی مجدد با مهندس دهقان، جی ای اس تهران به طور کامل در سایت قرار خواهد گرفت و همچنین برای پست به اعضای سایت در هرکجای ایران اماده خواهد شد(چون حجم فایل کاملش خیلی زیاده شاید برخی نتونن دانلود کنن.).