ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: استخدام شهرساز - گردشگر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درود

دوستان عزیزی که در یکی از رشته های شهرسازی (همه گرایشها) و یا گردشگری تحصیل کرده و دارای سابقه کاری یا تحقیقاتی در زمینه گردشگری می باشند و تمایل به همکاری در یکی از مهندسان مشاور معماری و شهرسازی معتبر تهران را دارند، رزومه کاری خود را به آدرس زیر ارسال کنند:

masih.rasty@gmail.com

این شرکت برای اجرای یکی از پروژه های ملی گردشگری، نیازمند نیروهای متخصص در این زمینه است. خواهش میکنم فقط کسانی که سابقه کاری یا تحقیقاتی در این زمینه را دارند ایمیل ارسال کنند و عنوان ایمیل هم "استخدام گردشگری" بگذرانند.

با تشکر
با تشکر از همه دوستانی که زحمت کشیدن ایمیل زدن میخواستم این نکته رو یادآوری کنم که وقتی افراد برای کار و حرفه خودشون اینقدر ارزش قائل نیستن که وقت بذارن و یک رزومه مرتب و جمع و جور (هرچند کوچک) تهیه کنند، انتظار نداشته باشند که کارفرماها، کاری رو بهشون پیشنهاد کنند! این فقط یک یادآوری دوستانه بود تا اگر واقعاً دنبال کار هستید متوجه باشید که این روش که چند خط به عنوان سابقه کاریتون ایمیل میکنید اصلاً روش جالبی برای کاریابی نیست!
جناب masih
با عرض معذرت بنده برای شما ایمیلی ارسال نکردم ولی اگه میشه بفرمایید رزومه خوب چه چیزایی را باید داشته باشه

با سپاس فراوان
(۱۳۹۲-۸-۱۶، ۱۱:۰۱ عصر)hamidataee نوشته است: [ -> ]جناب masih
با عرض معذرت بنده برای شما ایمیلی ارسال نکردم ولی اگه میشه بفرمایید رزومه خوب چه چیزایی را باید داشته باشه

با سپاس فراوان


من قبلاً چند مورد دیگه آگهی برای استخدام داشتم که متاسفانه دقیقاً همین اتفاقات اونجا هم افتاده بود. این بار که این اتفاق تکرار شد تصمیم گرفتم یه وقتی بذارم و یه تاپیک جمع و جور بزنم در مورد طرز نگارش رزومه شاید یکم به دوستانی که در آغاز راه هستن کمک کنه. سایر دوستانی که از بنده هم حرفه ای تر هستند میتونن کمک کنن در نگارش این تاپیک! فقط یکم زمان میخوام...
ممنون از شما بابت پیگیریتون...
پس جناب مسیح بی زحمت این کارو حتما انجام بدید چون ما اول راه هستیم بهتره ازین جور موارد بیشتر آگاهی داشته باشیم

باز هم سپاس
با سلام
می خواستم بدونم برای این عنوان شغلی شخص مورد نظر را جذب کردید یا هنوز امکان ارسال رزومه هست؟
با تشکر