ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: برنامه ویژه ایران شهرساز برای کنکور93همراه با رتبه های 1 گرایش طراحی شهری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام
بعد از اطلاعیه و ثبت نام و اعلام حضور تعدادی از داوطلبین ایران شهرساز از امروز 1 تیر 1392 کار خود را به صورت جدی شروع خواهیم کرد.
قبل از شروع و اعلام برنامه زمانی شما هم نظرات خود را بزارید تا با کمک رتبه 1 طراحی شهری در مرحله اول مهندس همتی و رتبه 1 مرحله دوم مهندس gizmo با شما و با بهترین های کنکور سراسری همراه شویم تا بتوانیم مثل دو سال قبل رتیه های 1 باز هم از بین داوطلبین ایران شهرساز باشد.
با تشکر
لطفا به صورت جدی کار را شروع و نظر دهید و اگر تمایلی در ادامه کار و یا انصراف های متعدد ببینیم ممکن است این کار بزرگ لغو شود.

با تشکر
با سپاس از شما و مهندسان عزیزی که ما را یاری خواهند کرد,اگر امکانش هست مهندس همتی و مهندس gizmo و همچنین مهندس saminta عزیز که در انجمن ایران شهرساز لطف کرده و اعلام امدگی کردند,در انجمن حضور پیدا کنند تا داوطلبین عزیز برای شروع مطالعه روحیه خوبی پیدا کنند
(۱۳۹۲-۴-۱، ۰۹:۰۷ عصر)hamed66 نوشته است: [ -> ]با سپاس از شما و مهندسان عزیزی که ما را یاری خواهند کرد,اگر امکانش هست مهندس همتی و مهندس gizmo و همچنین مهندس saminta عزیز که در انجمن ایران شهرساز لطف کرده و اعلام امدگی کردند,در انجمن حضور پیدا کنند تا داوطلبین عزیز برای شروع مطالعه روحیه خوبی پیدا کنند
بله حتما دعوت خواهیم کرد.