ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: واحد علوم و تحقیقات همگام با دانشگاه‌های مطرح دنیا به رقابت می‌پردازد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از واحد علوم و تحقیقات، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات فعالیت خود در این واحد دانشگاهی را با فاتحه خوانی و ذکر دعا بر مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات آغاز کرد.
وی در این مراسم گفت: بر خود واجب می‌دانیم تا در اولین گام خدمت رسانی به حضور شهدای گمنام و عزیز کشورمان برسیم و فاتحه‌ای قرائت کنیم و با استعانت از روح حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عزیز و دعای خیر مقام معظم رهبری فعالیت خود را در دانشگاه معنوی سازیم.

وی ادامه داد: با امید و اراده قوی در مسیر تعالی هر چه بیشتر مجموعه دانشگاهی واحد علوم و تحقیقات که همچون پیشانی دانشگاه آزاد اسلامی است ، تلاش خواهیم کرد و واحد علوم و تحقیقات را نه به عنوان بهترین دانشگاه در ایران و منطقه، بلکه در سطح دنیا معرفی می‌کنیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: برای پیشرفت علمی کشور و پاسخ به انتظارات مقام معظم رهبری و پایه گذاران نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران ، تلاش خود را دو چندان کرده تا جایگاه رفیع کشور را که در گذشته پرچم دار علم و دانش در سراسر دنیا بوده است، احیاء کنیم.

وی بر جایگاه علمی مجموعه دانشگاه آزاد در آموزش عالی کشور که در راس آن واحد علوم و تحقیقات قرار دارد تاکید کرد و افزود: انشاالله به برکت روح شهدا و امام راحل و دعای خیر مقام معظم رهبری ، بتوانیم اهداف کلانی که در نقشه جامع علمی کشور محقق شده است را در دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص واحد علوم و تحقیقات اجرایی کنیم.

عباسپور گفت: انتظار است واحد علوم و تحقیقات بتواند با برنامه ریزی منسجم در چشم انداز علمی خود به عنوان دانشگاه اول ایران، همگام با دانشگاه های مطرح دنیا به رقابت بپردازد.

وی گفت: هرآنچه که داریم از برکت خون شهداء عزیزمان و از جان فشانی جوانان این مرز و بوم است و وظیفه داریم در عرصه علم و دانش راه پرافتخار شهداء عزیز و امام بزرگوارمان را ادامه دهیم.