ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: اول بهمن؛ پایان مهلت ثبت‌نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ارشد علمی کاربردی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان شرکت در دوره مهندسی فناوری ارشد و کارشناسی حرفه‌ای ارشد نظام مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 93 تا سه شنبه اول بهمن ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای این دوره از 22 دی ماه آغاز شده بود و تا 8 صبح امروز پنج شنبه 26 دی ماه تعداد 990 داوطلب در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

تمام داوطلبان که دارای شرایط اختصاصی و عمومی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور هستند باید در نظر داشته باشند که پرداخت هزینه فقط اینترنتی است و از طریق کارت های عضو شتاب که پرداخت اینترنتی آن‌ها فعال است، انجام می‌گیرد.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org برای خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

بنابراین گزارش، کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما در روز دوشنبه اول اردیبهشت 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان باید در مهلت مشخص شده در ان زمان پرینت آن را تهیه کنند

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره مهندسی فناوری ارشد و کارشناسی حرفه‌ای ارشد نظام مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 93 در روز جمعه 5 اردیبهشت سال 93 برگزار می‌شود