ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: تشکر و قدردانی از خدمات شایسته و بی نظیر مهندس صادق پور در مدت مدیریت ایشان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام
این اولین ارسال برای گروهی از بهترین های سایت می باشد که دیگر نمی توانند در بین ما باشند و به فعالیت خود ادامه دهند.
همواره مهندسین در بازه ای از زمان خدمات شایسته و بی نظیری را ارائه دادند و پیشرفت سایت را مدیون این عزیزان می دانیم لذا قصد داریم از زحمات این عزیزان در تاپیک های جداگانه تقدیر کنیم.
مهندس صادق پور از بهترین های سایت بودند و همیشه یار و یاور و مشاوری بی نظیر بودند همواره برای پیشرفت سایت از طرق مختلف (ایمیل -تماس تلفنی و ...)ما را کمک میکردند.
با توجه به مشغله ایشان و کسب اجازه ایشان را در پست مدیریت بازنشسته و ارزشمند سایت قرار میدهیم و امیدواریم هر جایی که هستند موفق باشند و این را هم بدانند که مدیریت سایت همیشه پذیرای فعالیت مجدد و برگشت به پست قبلی می باشد.
از اعضای سایت که از ارسال ها و نظرات مهندس صادق پور بهره برده اند و یا ایشان را از طریق سایت می شناسند تقاضا دارم که تشکری هر چند با زدن یک دکمه یا نوشتاری داشته باشند.
دسترسی ایشان هم باز خواهد بود و فقط عنوان تغییر نموده تا بتوانیم با نیروهای جدید و جایگزینی بتوانیم راه ایشان و بقیه مدیران را ادامه دهیم.
با تشکر
کوچکترین عضو سایت علیرضا دهقان
منم از مهندس صادقپور که بی شک از بهترین های سایت بودن تشکر می کنم. به خاطر تمام زحماتی که کشیدند... امیدوارم هر جا هستند سربلند و موفق باشند و در زندگی جدیدی که آغاز کردند به بهترین ها که لایقش هستند برسند.63
روزگارت بر مراد * روزهایت شاد شاد * آسمانت بی غبار*
سهم چشمانت بهار * قلبت از هر غصه دور * بزم عشقت پر سرور*
بخت و تقدیرت قشنگ * عمر شیرینت بلند * سرنوشتت تابناک*
جسم و روحت پاک پاک
63
با تشکر از زحمات مهندس صادقپور بابت همراهی با سایت ایران شهرساز امیدوارم هر جا هستید برقرار باشید ما مجدانه منتظر بازگشت شما هستیم .