ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: آغاز ثبت نام بن خرید کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب ۹۳
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت تسهیل در امر توزیع یارانه خرید کتاب در سراسر کشور برای دانشجویان و طلاب دستور العمل زیر را ابلاغ کرد.
توضیحات:

  1. کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
  2. زمان ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب به آدرس Tibf.net است.
  3. زمان توزیع کارت از تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ تا پایان نمایشگاه است.
  4. دانشجویان به هنگام ثبت نام می‌توانند اقدام به درخواست کارت برای خرید در نمایشگاه کتاب تهران ارئه کرده یا درخواست صدور کارت مجازی برای خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران ارائه دهند.
  5. فهرست تمامی افرادی که در سامانه ثبت نام می‌کنند با فهرست دانشجویان و طلاب که از طریق مراجع ذیصلاح (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه قم) در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است، مطابقت داده شده و در صورت تأیید هویت، شماره رهگیری برای آنان صادر می‌شود.
  6. متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می‌بایست صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.
  7. مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه.
  8. هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.
  9. اعتبار موجود در کارت‌ها ۶۰۰ هزار ریال است که ۳۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
  10. یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. کارتهای ویژه خرید در نمایشگاه فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل نمایشگاه قابل استفاده است و پس از آن به مانند کارتهای مجازی خرید کتاب تا پایان خرداد ماه سال جاری امکان خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران وجود دارد.
سامانه ثبت نام www.tibf.net