ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: مرکز رشد علوم انسانی، هنر و معماری در یزد راه اندازی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قویدل با اشاره به شرایط پذیرش در این شرکت بیان داشت: شرکت ‌های پذیرفته شده در مرکز رشد در زمینه‌های علوم اجتماعی، ادبیات و نگارش و ویرایش، هنرهای تجسمی، انیمیشن، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت می ‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌ های مستقر در مرکز رشد علاوه بر استفاده از امکانات و خدمات اداری، مشاوره‌ ای، تخصصی، آموزشی و آزمایشگاهی می‌توانند از 150 میلیون ریال اعتبار سه ساله خود نیز استفاده کنند.

قویدل افزود: شرکت‌ های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی، هنر و معماری می‌ توانند با ارائه طرح فنی به این مرکز از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و صندوق مهر امام رضا (ع) تا یک میلیارد ریال وام دریافت کنند.

رئیس مرکز رشد علوم انسانی، هنر و معماری با بیان اینکه شرکت ‌ها پس از پذیرش در مرحله پیش رشد قرار می ‌گیرند، افزود: شرکت ‌های مستقر در این مرکز می ‌توانند با عقد دو قرارداد همکاری برای شرکت و بیمه یکی از کارمندان شرکت، از مرحله پیش رشد به مرحله رشد تبدیل وضعیت دهند.

قویدل، ایجاد هم ‌افزایی در راستای توسعه فناوری و اقتصادی منطقه با شکل ‌گیری کسب و کارهای کوچک و متوسط فناور را چشم ‌انداز این شرکت عنوان کرد.

وی کیفی‌ سازی مباحث علوم انسانی و استفاده از فناوریهای نوین در توسعه علوم انسانی را از مهمترین اهداف این مرکز دانست.

قویدل ادامه داد: در حال حاضر 11 شرکت در این مرکز مشغول فعالیت هستند که از این تعداد سه شرکت از مرحله پیش رشد به مرحله رشد ارتقا یافته‌ اند.

وی عنوان کرد: مرکز رشد علوم انسانی، هنر و معماری به عنوان نخستین مرکز در کشور با پذیرش و استقرار 16 شرکت کار خود را در پارک علم و فناوری یزد آغاز کرده است.