ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: دیوار آجری در نمای داخلی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استفاده از نمای آجری یک انتخاب کاملا مناسب و در زیبایی شناسی جایگاه بالایی دارد و از لحاظ هزینه ای کاملا به صرفه است و به این دلیل جلب توجه میکند که آجر اصلی نیست و فقط نمایی از آجر است.





چندین راه وجود دارد برای آجر نما کردن دیوار، در اینجا برخی از راهها را برایتان شرح داده ایم:

اول از همه اینکه شما میتوانید از خود آجر استفاده کنید که این راه بسیار سخت و پیچیده میشود...بهتر است از کسی که حرفه اش این کار است کمک بگیرید احتمالا هر یک متر مربع 60 تا آجر لازم داشته باشد.



[تصویر:  brick-wall-decoration-149.jpg]

در ساخت تیغه های داخلی احتیاجی نیست به ساختن ریشه ای در زمین ولی به هر حال باید کاشی ها را بردارید یا اینکه اول کف اتاق را کاشی کنید ، بعد از آن سیمان را با مقداری از آب مخلوط کنید.

[تصویر:  brick-wall-ideas-149.jpg]

اگر شما یک تیغه دیوار دارید و میخواهید گچ های پایین دیوار را بکنید اطمینان حاصل کنید تمام مصالح کف زمین با ورقه آلومینیومی پوشانیده شده اند.

[تصویر:  brick-wall-image-149.jpg]

از یک کاردک مخصوص و پهن برای کندن گچ های روی دیوار استفاده کنید، علاوه بر استفاده از آجر اصلی شما میتوانید از کاشی های آجر نما یا کاغذدیواری هم استفاده کنید و یک لایه کاشی آجری قسمت بالای همه دیوار ها بکشید.

[تصویر:  decorative-brick-wall-149.jpg]

یکی از ساده ترین راهها استفاده تصویر پس زمینه ی آجری است،کاغذ هایی هستن که دقیقا بافتشان شبیه آجر است،با این کار به آسانی میتوانید دیوارهایتان را آجری کنید که کاملا جذاب به نظر برسد.


دیوار آجری در نمای داخلی