ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: راهنمایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان عزیزم.
بنده الان فارغ التحصیل کارشناسی شهرسازی هستم.
میخواستم بدونم الان چه راهی رو پیش بگیرم بهتره که از وقتم استفاده کرده باشم و تاثیر تو آیندم داشته باشه.... چند ماه دیگه باید برم خدمت.....
لطفا هر نظری...راهنمایی دارید بفرمایید ممنون میشم.
سلام دوست عزیز
برای برنامه ریزی آینده اول از همه نگاهت به آینده رو مشخص کن! چشم اندازی که داری تحصیل علم و رسیدن به درجات عالیه علمی هست یا نه بیشتر کار و تجربه عملی مد نظرته!
اگه مبخوای ادامه تحصیل بدی به نظر من خدمت نر! حداقل ارشد بگیر بعد برو . البته اگه این توانایی رو تو خودت میبینی که در حین خدمت یا بعد خدمت بتونی درس بخونی و با کیفیت بالا ادامه بدی اول خدمت کردن بعد درس خوندن بهتره!
اما اگه بیشتر تجربه و کار مورد نظرته خدمت رو انجام بده و سعی کن جذب کار بشی!
اما در مورد کارد این رو رای پیشرفت مد نظر قرار بده که به رسم حقوق بگیری عادت نکن . سعی کن در کنار حقوق بگیری و وابستگی به مجموعه ای برای شروع کار برنامه هایی برای خود اشتغالی هم داشته باش.
تنها توصیه ای هدر هر دو حالت دارم اینه که همیشه به روز باش . از مطالعه کردن کسی زیان ندیده!بیشتر بگرد با دید شهرسازانه بگرد تجربه کن ببین بخون همیشه خودت رو به روز نگه دار که امتیاز و برتری نسبت به دیگران داشته باشی که همیشه نیاز بهت باشه!اینجوری به پایداری شغلی و مالی میرسی!
و مورد مهم دیگری که بهش فکر کن مباحث و حوزه های نو رو رصد کن و سعی کن تو این حوزه ها فعالیت کنی و صاحب سبک بشی!خلاقیت تو حوزه های جدید بشتر و بهتر دیده میشه!

موفق باشی!