ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: كف‌پوش‌هاي جديد را مي شناسيد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
كف‌پوش‌هاي جديد را مي شناسيد؟

[تصویر:  k1.jpg][تصویر:  k2.jpg][تصویر:  k3.jpg]
كف‌پوش‌هاي جديد را مي شناسيد؟
سوتیتر: پاركت‌ها از سالها پيش به عنوان يك كف پوش زيبا و شكيل براي خانه مطرح شده‌اند و خانواده‌هاي ايراني علاقه زيادي به مفروش كردن كف خانه خود با پاركت هستند. حتي ساكنان خانه‌هاي فوق مدرن تا صاحبان ويلاهاي خارج از شهر و حتي منازل مجلل و كلاسيك،‌ زيبايي و طراوت چوب طبيعي را مي‌پسندند
هيچ‌گاه با چشمان بسته اقدام به خريد لوازم و وسايل براي منزل خود نكنيد. سعي داشته باشيد وسايل "منزل"‌تان را عضوي از خانواده و هم‌اتاقي خود بدانيد و در انتخاب هريك از آنها دقت لازم را به خرج دهيد. كارشناسان "منزل" در اين بخش با معرفي نوع جديدي از كف پوش‌ها سعي دارند شما را براي انتخابي مناسب ياري دهند.
پاركت يا لمينيت
پاركت‌ها از سالها پيش به عنوان يك كف پوش زيبا و شكيل براي خانه مطرح شده‌اند و خانواده‌هاي ايراني علاقه زيادي به مفروش كردن كف خانه خود با پاركت هستند. حتي ساكنان خانه‌هاي فوق مدرن تا صاحبان ويلاهاي خارج از شهر و حتي منازل مجلل و كلاسيك،‌ زيبايي و طراوت چوب طبيعي را مي‌پسندند؛ اما معمولا اين نوع كف‌پوش‌ها كمي گران، داراي مراحل نصب طولاني و روش نگهداري ويژه هستند كه كار را كمي مشكل مي‌كند. اما اخيرا نوع جديدي از پاركت به بازار آمده است كه به آساني به محض دريافت قابل نصب است و نيازي به هم‌دما شدن با محيط ندارد.
اگر بازهم درباره استفاده از پاركت‌هاي چوبي نگراني داريد،‌ ما لمينيت را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.
لمينيت داراي طرح‌هاي زنده و نادري است كه تشخيص آن را از چوب و سنگ طبيعي تقريبا غيرممكن مي‌سازد.
اين محصول داراي مزيت‌هاي غيرقابل انكاري است:
ـ به سادگي تميز مي شود.
ـ نگهداري از آن آسان است.
ـ از مقاومت بالا براي مكان‌هاي شلوغ و پر رفت‌وآمد برخوردار است.
ـ كاملا ضدخش، ضدضربه و بهداشتي است.
لمينيت‌ها در طيف وسيعي از رنگ ها و طرح‌هاي متناسب با دكوراسيون مختلف در اروپا توليد مي‌شود كه بسياري از فروشندگان اين محصول در ايران، سري كاملي از لوازم جانبي را دقيقا هماهنگ با طرح لمينيت‌ها به شما ارائه مي‌دهند. ضمن اينكه هم‌اكنون لمينيت‌هاي جديدي براي محيط‌هايي با درجه رطوبت بسيار بالا نيز موجود است. اخيرا يكي از فروشندگان اين محصول از سيستم HydroPlus براي فضاهايي كه به طور مستقيم در معرض آب هستند بهره مي‌برد. اين سيستم خاصيت ضدرطوبت و سازگاري با آب را به سطوح مي¬دهد و بهترين راه‌حل موجود، براي استفاده از لمينيت در حمام،‌ رختشوي‌خانه و آشپزخانه است.
ویژگی های لمینیت
كيفيت بالای لمينيت: اين محصول در رده استاندارد جهاني گروه 32 (Classification group 32) يا حتي بالاتر از آن قرار دارد. يعني اين محصولات براي كاربردهاي تجاري مناسبند پس يقينا قابليت كاربرد در مصارف خانگي را نيز دارا هستند.
زيبايي و خصوصيات ظاهري: مسلما كيفيت محصول به تنهايي كافي نيست بلكه زيبايي ظاهري و طرح به همان اندازه اهميت دارند. افزون بر اين، يك محصول بادوام بايد زيبايي ماندگار نيز داشته باشد.
دامنه وسيع انتخاب: شما مي‌توانيد محصول موردنظر خود را از بين حداقل 10 مجموعه و بيش از 100 طرح مختلف انتخاب كنيد. قطعات كوتاه يا بلند، ‌ضخيم يا نارك، سطوح صيقلي يا عاج‌دار، انواع طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوع، طرح چوب يا سنگ طبيعي.
سيستم نصب منحصر به فرد: لمينيت‌ها همراه با سيستم نصب كاملا منحصر به فردي و ثبت شده LOC عرضه مي شوند. با كمك اين سيستم خود شما مي‌توانيد به راحتي بدون استفاده از چسب،‌ چكش يا ضربه لمينيت‌ها را به يكديگر متصل كنيد.
همراه با عايق صوتي: برخي از فروشندگان لمينيت، يك عايق صوتي مجزا نيز به همراه اين محصول عرضه مي‌كنند كه شما مي‌توانيد به صورت دلخواه آن را در زير لمينيت‌ها قرار دهيد. اين كار به جذب و كاهش سروصداي اضافي كمك مي‌كند.
نگهداي آسان: نگهداري از لمينيت بسيار آسان است. فقط كافي است گردوغبار آن را با جاروبرقي گرفته يا با يك حوله نم‌دار لكه‌ها را از بين ببريد.
طراحي مقاوم: اين محصول داراي ثبات رنگ، مقاومت در برابر فشار، نفوذناپذيري در برابر هرگونه لكه و آلودگي، خاصيت ضد سايش، ضدحريق و سازگاري با مواد شوينده شيميايي است.