ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: مقاله: چگونه یک خانه شاد با فنگ شویی ایجاد کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چگونه یک خانه شاد با فنگ شویی ایجاد کنیم

هر چه بیشتر راجع به آناتومی ‌محیط خود بدانید، ( که این همان فنگ شویی است ) شرایط بیشتری برای برقراری یک رابطه‌‌ی سالم با خانه‌‌ی خود می‌توانید به دست آورید
کاهش انرژی در یک بخش از فنگ شویی منزل شما شروع به بازتاب در جهت کاهش انرژی یا انسداد انرژی در قسمت معینی از زندگی شما خواهد کرد
[تصویر:  f.jpg][تصویر:  f1.jpg][تصویر:  f2.jpg]

فنگ شوی به ما می‌آموزد که همه چیز دارای انرژی است و ما دائما در حال تبادل انرژی با اشیائی که در اطرافمان وجود دارند، هستیم .
بنابراین در ایجاد خانه‌‌ی فنگ شویی داشتن انرژی شاد و سالم بسیار مهم است. نکات گوناگونی برای شاد شدن خانه‌‌ی وجود دارد و بر پایه‌‌ی این حقیقت است که اگر شما در یک خانه‌‌ی فنگ شویی زندگی کنید، انرژی خود شما ناچارا سالم و شاد خواهد شد.
آیا تا به حال توجه کرده اید وقتی افراد شاد وارد جایی می‌شوند، چگونه انرژی محیط را تغییر می‌دهند؟ و شما وقتی با دوستان شادتان معاشرت می‌کنید، چگونه شادتر و خوش بین تر می‌شوید ؟
حال بهترین زمان است که این لطف بزرگ رادر حق خودتان کنید و از فنگ شویی برای ایجاد همیشگی فضایی شاد استفاده نمائید.
هر چه بیشتر راجع به آناتومی ‌محیط خود بدانید، ( که این همان فنگ شویی است ) شرایط بیشتری برای برقراری یک رابطه‌‌ی سالم با خانه‌‌ی خود می‌توانید به دست آورید.
این رابطه‌‌ی تازه برتمام قسمت های زندگی شما بازتاب مفیدی خواهد داشت.(زندگی عاشقانه‌‌ی، حرفه‌‌ی، رابطه‌‌ی شما با فرزندانتان.)اگرمی‌خواهید شروع به اکتشاف فنگ شویی کنید و کنجکاوهستید، اطلاعات بیشتری درمورد آن بدانید؛ در اینجا دو نکته اساسی برای شر وع فنگ شویی وجود دارد:

1- با خانه تان ارتباط برقرار کنید، همان طور که با یک فرد ارتباط برقرار می‌کنید. بپرسید، گوش دهید و توجه کنید :

بگردید و ببینید کدام یک از قسمت های خانه‌‌ی شما آزار دهنده است، منظور این است که درست کار نمی‌کند، خوب به نظر نمی‌آید و شما هم دوست ندارید مدام برای آن وقت بگذارید. همان طور که درد یک قسمت از بدن شما مانع جریان انرژی در کل بدن شما می‌شود، مشابه آن برای فنگ شویی خانه‌‌ رخ خواهد داد. به این ترتیب که هر بخش از خانه‌‌ی شما با قسمت به خصوصی از زندگی شما مرتبط است. (به عنوان مثال، قسمت شرقی منطقه‌‌ی فنگ شویی با خانواده و سلامت زندگی شما مرتبط است.) کاهش انرژی در یک بخش از فنگ شویی منزل شما شروع به بازتاب در جهت کاهش انرژی یا انسداد انرژی در قسمت معینی از زندگی شما خواهد کرد .
2- هر چیزی که جزء به جزء اجسام داخل منزل شما را شرح می‌دهد، بدون واکنش احساسی و سر سخت بپذیرید. سعی کنید ماهیت اصلی آنها را برای خودتان آشکار سازید .
فرض کنید شما از حمام بالای پله ها متنفرهستید، اما نمی‌خواهید به آن رسیدگی کنید. دلیل آن مهم نیست، وقت، پول یا نیازی به آن را ندارید. فقط بپذیرید؛ بنشینید و چندین قدم فنگ شویی را که در جهت تعمیر حمام و زیبا کردن آن نیاز دارید، بنویسید. مجددا سعی کنید آنها را بدون هیچ وابستگی احساسی تعیین نمائید، انگار یک کاری است که شما باید آن را انجام دهید. یک پروژه‌‌ی کوچک (یا بزرگتر) که شما مجبورید آن را اداره کنید .
به احتمال زیاد احساسات قوی ظاهر خواهند شد و شما باید آماده باشید که آنها لبریز شوند. اما اجازه ندهید شما را از کاری که برای استفاده از فنگ شویی در جهت خوب کردن خانه تان انجام می‌دهید، باز دارند.
بعد از آشنایی این دو ضرورت، فنگ شویی را تجربه کردید. با این دو گام اساسی و تمرینی شروع کنید و بدانید که زندگی شما تغییر خواهد کرد.
فنگ شویی برای خانه همواره یکی از کار آمدترین درمان ها است. شما روی منزل کار می‌کنید، اما کاری که شما در حقیقت انجام می‌دهید، معالجه‌‌ی زندگی خودتان است. آسیب های گذشته، دردکشیدن، مصیبت، مسدود شدن ها و غیره. این چیزی است که شما طی سالها روی هم انباشته اید و حالا در حال به وجود آوردن یک فضای فنگ شویی تازه برای فهرست کردن رویا هایتان هستید.
شروع به فنگ شویی‌تان مبارک .......
منبع :نشریه مسکن
سپاس فراوان