ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: استقبال جهانی از طرح مسکن مهر ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ارائه تجربیات ایران در اجلاس وزرای مسکن و شهرسازی آسیا و اقیانوسیه در پایتخت کره جنوبی مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .


علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی ایران در اجلاس وزرای مسکن و شهرسازی کشورهای آسیا اقیانوسیه در شهر سئول شرکت کرد. در این اجلاس گزارش کشورهای عضو هیات رییسه پیرامون اقدامات کارگروه های تخصصی پنجگانه در مورد بهسازی مناطق نابسمان مسکونی ارائه شد.

وزیر راه و شهرسازی ایران که عضو هیات رییسه این اجلاس نیز است، تجربیات کشورمان در زمینه احداث مسکن و ارائه تسهیلات بانکی به افراد واجد شرایط برای ساخت خانه مناسب را طرح کرد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

اجلاس مذکور ضمن بررسی برخی پیشنهادهای اصلاحی در خصوص موضوع های مندرج در دستور کار جلسه با تاکید بر همکاری کشورهای عضو در زمینه تبادل تجربیات دیروز به کار خود پایان داد. در این اجلاس نماینده اردن آمادگی کشورش را برای برگزاری نشست آینده هیات رییسه و اجلاس وزرای مسکن و شهرسازی کشورهای آسیا - اقیانوسیه در سال 2012 اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی ایران که اخیرا وارد سئول شد همچنین از بخش هایی از مرکز کنترل قطارهای سریع السیر کره جنوبی بازدید کرد.


منبع: http://www.shasa.ir