ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: چکار کنیم انجمن ایران شهرساز بهتر بشه{هر پیشنهاد 2000 و بهترین 15000 امتیاز}
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
سلام به همه اعضای محترم انجمن و تشکر و خسته نباشید از اعضای فعال

از همه دوستان میخوام که پیشنهاد خود را برای بهتر شدن بزارند و نقاط قوت و ضعف سایت را بنویسند.


برای هر پیشنهاد 2000 امتیاز و برای بهترین پیشنهاد 15000 امتیاز واریز میشود.

با سپاس

دوستان لطفا در نظر سنجی همین تاپیک هم شرکت کنید.{شما میتونید چند گزینه را انتخاب کنید}
سلام.من اگه مطلبی یا چیزی میگذارم یا چیزی میگم واسه این نیست که بخوام امتیاز اضافه کنم اصلا امتیازی هم به من ندید برام مهم نیست من یه پیشنهاد دارم اینکه این سایت بزاریم خودش باشه و از تقلید دوری کنیم و از بچه ها میخوام چه پسر و چه دختر با هم سعی کنن راحت باشن و به هم اعتماد کنن و به هم کمک کنن.3 ماه تا کنکور داریم پس تو سوالاتون سهی کنید در مورد کنکور یا یه چیزی که کسی نمیدونه رو مطرح کنیم شاید همون یکی از سوالات کنکور بشه.موفق باشید.
(۱۳۹۰-۸-۱۳، ۱۲:۱۷ صبح)meysam rezaei نوشته است: [ -> ]سلام.من اگه مطلبی یا چیزی میگذارم یا چیزی میگم واسه این نیست که بخوام امتیاز اضافه کنم اصلا امتیازی هم به من ندید برام مهم نیست من یه پیشنهاد دارم اینکه این سایت بزاریم خودش باشه و از تقلید دوری کنیم و از بچه ها میخوام چه پسر و چه دختر با هم سعی کنن راحت باشن و به هم اعتماد کنن و به هم کمک کنن.3 ماه تا کنکور داریم پس تو سوالاتون سهی کنید در مورد کنکور یا یه چیزی که کسی نمیدونه رو مطرح کنیم شاید همون یکی از سوالات کنکور بشه.موفق باشید.

ممنون از نظرتون و عالی بود و حتما استفاده میشه

به نظرم مدتی هست که راه این انجمن جدا شده و کاملا مستقل هست و اصلا تقلیدی در کار نیست.

من با نظر شما در مورد صمیمیت بین اعضا موافقم و به نظرم الان هم بد نیست و به نظرم در طول زمان بهتر خواهد شد.


نقل‌قول: 3 ماه تا کنکور داریم پس تو سوالاتون سهی کنید در مورد کنکور یا یه چیزی که کسی نمیدونه رو مطرح کنیم شاید همون یکی از سوالات کنکور بشه

کاملا حق با شماست و من هم از همه دوستان این تقاضا را دارم و یکی از راههای پیشی گرفتن از رقبا هم همینه

نقل‌قول: من اگه مطلبی یا چیزی میگذارم یا چیزی میگم واسه این نیست که بخوام امتیاز اضافه کنم اصلا امتیازی هم به من ندید برام مهم نیست

ببینید مهندس تعدادی از ارسالهای با ارزش این سایت توسط همین امتیاز ها در سایت گذاشته شده و کاربری برای عضویت ویژه حدود 200 ارسال در کمتر از 1 ماه داشته که بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن مطالب هست.
اتفاقا شما از افرادی هستید که برای حمایت از سایت عضو ویژه سایت شدید و هدف از دادن امتیاز نوعی تشکر است.

بازم ممنون از نظر سازنده تون
سلام
یکی از مشکلاتی که در خیلی از تالارهای گفتگو می توان دید اینه که منبعی شده اند برای ctrl+c و ctrl+v
نه اینکه بگم بده، بلکه برای خیلی از کسانی که تحقیق می کنند منابع را راحت تر در اختیارشون قرار می ده.

اما چه بهتر که مطالب توسط خود کاربران تولید بشه
یک مشکل دیگه هم اینه که کاربران برای بازه کوتاهی مثل کنکور عضو سایت می شوند و بعدش هم خداحافظ
فکر می کنم عمدتاً هم به دلیل جهت گیری خود تالارهای گفتگو باشه که باعث میشه کاربران پس از این دوره کوتاه دیگه مراجعه نکنند.

به نظر من تالارهای گفتگو بایستی مکانی برای تبادل آرا باشه، اما خیلی وقت ها می بینم که یک موضوع جدیدی باز شده و تنها یک فایل مقاله یا ... در آن قرار داده شده و دیگه هیچی.
به نظرم میرسه بهتره که فایل ها در قالب یک سایت دیگه ارائه شود که تالار گفتگو نباشه و فایل ها را بتوان بر اساس موضوع و کلمات کلیدی جستجو کرد. (یک چیزی شبیه بانک مقالات)


به طور کلی پیشنهادم اینه که یک سایت درست کنید و مقالات کوتاه (حتی یک پاراگرافی) را در آن قرار دهید و کاربران را برای بحث بیشتر یا درخواست کمک به تالار گقتگو ارجاع دهید.اگر این کار صورت نگیره فکر می کنم کار کاربران میشه فقط جمع آوری مطالب و هیچ پیشرفتی برای خود کاربران به وجود نمی آید.

نکات ریز دیگه ای هم در مورد خود سایت در نظرم هست که بعداً ارسال خواهم کرد.
salam
khaste nabashid migam b hameye doostan , va tashakor mikonam az matalebi k dar ekhtiyar mizaran.

saite khubiye , ama y kmi sholughe va emkane dast resiye asan b matalebe morede nazar vajud nadare .
azaye anjooman ham b hiteye kariye khodeshon bishtar ahamiyat midan , yani hamun konkoro ,......
va b sal paeini ha ( khodamo migam ) kam tavajoohi mishe !!!!!
albate hagh daran dg ........................

ehsas mikonam gharar dadane bazi az etelaat tu sait ezafiye ya sare jaye khodesh nist , k baese ashoftegiye zehn mishe .

inam nazare mane dg .

mamnoon.
سلام
مطلب اول من پیشنهاد می کنم که هر هفته یا ماه اعضای سایت یک موضوع رو (چه معماری و چه شهرسازی )مشخص کنند (مثلا بگیم ...موضوع این ماه شهر الکترونیک و جایگاه آن در ایران از نگاه اعضای انجمن معماری و شهرسازی ایران) و همه دوستان مطالبی رو که در مورد اون موضوع به ذهنشون میرسه یاردارن توی سایت قرار بدن و در نهایت...کل مطالب جمع بشه و به عنوان یک تحقیق یا مطلب با ارزش توی سایت قرار داده بشه .......و اسامی اعضایی که بیشترین نقش رو داشتند توی اون مقاله یا تحقیق ذکر بشه و به فردی که بیشتر در جمع آوری مطالب کمک کرده جایزه داده بشه........
مطلب دوم این که ....شما می تونید کتاب های مهم شهرسازی روکه به زبان انگلیسی یا زبان دیگه ای هستند پیدا کنید و اون هارو با کمک اعضای سایت ترجمه کنید به این صورت که مثلا هر ماه بخشی از متن کتاب رو در سایت قرار بدین و اعضای سایت ترجمه اون قسمت رو بزارن و شما بهترین ترجمه رو انتخاب کنید ......این جوری زبان انگلیسی تخصصی اعضای سایت هم تقویت میشه و در پایان حتی میشه یک مجموعه با ارزش به چاپ رسوند و به پیشرفت علمی کشور هم کمک کرد.
موفق باشید
(۱۳۹۰-۸-۱۳، ۱۰:۴۳ صبح)smsyazdan نوشته است: [ -> ]

نقل‌قول: یکی از مشکلاتی که در خیلی از تالارهای گفتگو می توان دید اینه که منبعی شده اند برای ctrl+c و ctrl+v
نه اینکه بگم بده، بلکه برای خیلی از کسانی که تحقیق می کنند منابع را راحت تر در اختیارشون قرار می ده.
خوب برای آمار بالای بازدید برای شروع خوبه و اگر به روند کار در ادامه این انجمن دقت کنید میبینید که مدتی هست که این کار خیلی کم صورت میگیره و خیلی از دوستان برای نخستین بار اطلاعاتی را در سایت میزارند. ولی در کل با شما موافقم و کار میبره تا درست بشه.

نقل‌قول: یک مشکل دیگه هم اینه که کاربران برای بازه کوتاهی مثل کنکور عضو سایت می شوند و بعدش هم خداحافظ

اینو هم تا حدودی قبول دارم ولی صد در صد موافق نیستم چون میشه براش مثال زد.

به نظرم بستگی به محیط انجمن داره و مطالب بروزش

این هم تعدادی که قبول شده اند و الان هم فعالیت بالایی دارند

1- خانم orkide_04
2-مهندس نصیری مجد
3-....

و خوب تعدادی هم هستند که فقط برای تا کنکور میایند و نمیشه ایرادی گرفت

نقل‌قول: به نظر من تالارهای گفتگو بایستی مکانی برای تبادل آرا باشه، اما خیلی وقت ها می بینم که یک موضوع جدیدی باز شده و تنها یک فایل مقاله یا ... در آن قرار داده شده و دیگه هیچی.

کاملا موافقم داریم خیلی تلاش میکنیم که این اتفاق بیوفته ولی مشغله کاری دوستان و دروس دانشگاهی مانع میشه و برای تحقق کار بسیار سختی داریم

نقل‌قول: به نظرم میرسه بهتره که فایل ها در قالب یک سایت دیگه ارائه شود که تالار گفتگو نباشه و فایل ها را بتوان بر اساس موضوع و کلمات کلیدی جستجو کرد. (یک چیزی شبیه بانک مقالات)

سایت های ارائه دهنده این کار وجود دارند و این کار موفقیت آمیز نیست ولی پیشنهاد خوبیه

نقل‌قول: به طور کلی پیشنهادم اینه که یک سایت درست کنید و مقالات کوتاه (حتی یک پاراگرافی) را در آن قرار دهید و کاربران را برای بحث بیشتر یا درخواست کمک به تالار گقتگو ارجاع دهید.اگر این کار صورت نگیره فکر می کنم کار کاربران میشه فقط جمع آوری مطالب و هیچ پیشرفتی برای خود کاربران به وجود نمی آید.

خوب مقالات بصورت pdf هستند و قرار دادن اونها بصورت متنی سخته و الان بجز این سایت 2 سایت دیگه ثبت شده ولی خیلی انرژی میخواد و امیدوارم بعد از موفقیت این سایت{فقط و فقط مدیون اعضای فعال انجمن هستم} میشه در زیر بال و پر این سایت اون را موفق کرد.

یه نکته دیگه هم هست چون در کشور عزیزمون ایران دوستان به رایگان دانلود کردن عادت نمودند{در همه زمینه ها} برای موفقیت بحث ها کار بسیار سختی را در پیش داریم.


همینجا از شما تشکر میکنم و امیدوارم همیشه در راه موفقیت گام بردارید و خیلی استفاده کردم.
نقل‌قول: saite khubiye , ama y kmi sholughe va emkane dast resiye asan b matalebe morede nazar vajud nadare .

سلام وتشکر درسته و چند نفر دیگه متذکر شده اند اما وقتی ازشون یه چارت خواستیم دیگه جوابی نگرفتیم و از خود شما هم این تقاضا را داریم و عضویت ویژه 6 ماهه را به شما تقدیم میکنیم.

نقل‌قول: azaye anjooman ham b hiteye kariye khodeshon bishtar ahamiyat midan , yani hamun konkoro

درسته ولی کاملا موافق نیستم در این انجمن هر پیشنهادی عملی میشه مثلا جواب دادن آنلاین به سوالات ریاضی و آمار توسط خانم lofra و قرار دادن بیش از 300 نقشه از طرف آقای جواد عزیز و قراردادن بسیاری ازفایلها که اصلا ربطی به ارشد معماری و برنامه ریزی و طراحی نداره. شما پیشنهاد دهید و حتما عملی میشه

نقل‌قول: ehsas mikonam gharar dadane bazi az etelaat tu sait ezafiye ya sare jaye khodesh nist , k baese ashoftegiye zehn mishe

کاملا موافقم کافیه لینک ها را بدید تا سریع حذف بشند و خوب جزو فعالیت شما محسوب بشه

نقل‌قول: nam nazare mane dg .

ممنونم و سپاس از اینکه وقت باارزشتون را به جواب دادن به این درخواست نمودید
(۱۳۹۰-۸-۱۳، ۱۲:۴۳ عصر)sadeghpour نوشته است: [ -> ]سلام
مطلب اول من پیشنهاد می کنم که هر هفته یا ماه اعضای سایت یک موضوع رو (چه معماری و چه شهرسازی )مشخص کنند (مثلا بگیم ...موضوع این ماه شهر الکترونیک و جایگاه آن در ایران از نگاه اعضای انجمن معماری و شهرسازی ایران) و همه دوستان مطالبی رو که در مورد اون موضوع به ذهنشون میرسه یاردارن توی سایت قرار بدن و در نهایت...کل مطالب جمع بشه و به عنوان یک تحقیق یا مطلب با ارزش توی سایت قرار داده بشه .......و اسامی اعضایی که بیشترین نقش رو داشتند توی اون مقاله یا تحقیق ذکر بشه و به فردی که بیشتر در جمع آوری مطالب کمک کرده جایزه داده بشه........

سلام وممنون
کاملا موافقم و عالیه و میتونید همین موضوع به عنوان شروع تحقیق شماره 1 بزارید و به همه شرکت کننده ها امتیاز اهدا خواهد شد.

نقل‌قول: مطلب دوم این که ....شما می تونید کتاب های مهم شهرسازی روکه به زبان انگلیسی یا زبان دیگه ای هستند پیدا کنید و اون هارو با کمک اعضای سایت ترجمه کنید به این صورت که مثلا هر ماه بخشی از متن کتاب رو در سایت قرار بدین و اعضای سایت ترجمه اون قسمت رو بزارن و شما بهترین ترجمه رو انتخاب کنید ......این جوری زبان انگلیسی تخصصی اعضای سایت هم تقویت میشه و در پایان حتی میشه یک مجموعه با ارزش به چاپ رسوند و به پیشرفت علمی کشور هم کمک کرد.
موفق باشید

کاملا موافقم و فکر نمیکنم کسی مخالفتی داشته باشه و استارت کار یک فرد فعال و فداکار میخواد و حمایت مدیریت را بهمراه خواهد داشت.

ممنون از پیشنهادهای فوق االعاده تون
نقل‌قول: مطلب دوم این که ....شما می تونید کتاب های مهم شهرسازی روکه به زبان انگلیسی یا زبان دیگه ای هستند پیدا کنید و اون هارو با کمک اعضای سایت ترجمه کنید به این صورت که مثلا هر ماه بخشی از متن کتاب رو در سایت قرار بدین و اعضای سایت ترجمه اون قسمت رو بزارن و شما بهترین ترجمه رو انتخاب کنید ......این جوری زبان انگلیسی تخصصی اعضای سایت هم تقویت میشه و در پایان حتی میشه یک مجموعه با ارزش به چاپ رسوند و به پیشرفت علمی کشور هم کمک کرد.
موفق باشید


کاملا موافقم و فکر نمیکنم کسی مخالفتی داشته باشه و استارت کار یک فرد فعال و فداکار میخواد و حمایت مدیریت را بهمراه خواهد داشت.

ممنون از پیشنهادهای فوق االعاده تون
[/quote]


با اجازه شما من اعلام آمادگی می کنم برای ترجمه
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10