ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: منابع آزمون دکتری قطعی نشده است/ تبلیغات کنکور را تأیید نمی‌کنیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

قدیمی: منابع آزمون دکتری قطعی نشده است/ تبلیغات کنکور را تأیید نمی‌کنیم

مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به اینکه هنوز منابع آزمون دکتری قطعی نشده است، گفت: وزارت علوم هیچ کدام از تبلیغات موسسات برای اعلام منابع آزمون را تایید نمی کند.

دکتر سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: منابع آزمون دکتری به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه و در آنجا پس از اصلاحات به وزارت علوم بازگردانده شد تا کنون هیچ منبع درسی برای آزمون دکتری به صورت رسمی اعلام نشده است.
وی افزود: دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم مسئولیت برنامه های درسی را برعهده دارد و وزارت علوم هیچ کدام از تبلیغات موسسات برای اعلام منابع آزمون را تایید نمی کند و داوطلبان می توانند مواردی از این دست را به وزارت علوم اطلاع دهند.
قدیمی اظهار داشت: دفتر حقوقی وزارت علوم نیز با اینگونه تبلیغات و موسساتی که این تبلیغات را ارائه می کنند برخورد می کند.
مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم، گفت: مشکل این است که هر ساله علی رغم برخوردها، عده ای سودجو، از شرایط کنکورهای کشوری سوء استفاده می کنند.
آخه پس ما چی بخونیم ؟ از بین این همه کتاب و جزوه و مقاله و مطلب رو چیا متمرکز بشیم ؟ کدوما مهمترن ؟ روی چی وقت نذاریم ؟ 102
خواهشا اگه کسی منابع خاصی میشناسه بگه . یا دوستایی که دکتری 91 قبول شدن بگن چه کتاب هایی رو خوندن و...
سلام دوست عزیز.من سوالات دکترا امسال بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که شما کتاب های دکتر بهرادفر(مانند زیرساخت ها-آیین شهرسازی پایدار-طرح ها و برنامه ها-هویت شهر و کتاب های دکتر پاکزاد(مانند سیر اندیشه 1-2-3 و تاریخ ایران و جهان) رو باید به صورت دیفالت بخونی چون واقعا تابلو زیاد ازشون سوال اومده.باقی سوالات از مقلات و کتاب های دیگه طرح شده بود.
(۱۳۹۱-۶-۱۳، ۱۰:۲۰ صبح)zolatan نوشته است: [ -> ]سلام دوست عزیز.من سوالات دکترا امسال بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که شما کتاب های دکتر بهرادفر(مانند زیرساخت ها-آیین شهرسازی پایدار-طرح ها و برنامه ها-هویت شهر و کتاب های دکتر پاکزاد(مانند سیر اندیشه 1-2-3 و تاریخ ایران و جهان) رو باید به صورت دیفالت بخونی چون واقعا تابلو زیاد ازشون سوال اومده.باقی سوالات از مقلات و کتاب های دیگه طرح شده بود.
سلام مهندس
ممنون راهنمایی خوبی بود 113
با آرزوی موفقیت برای شما