ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: چهارمین همایش مالیه شهرداری با رویکرد تامین مالی شهرداری ها
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چهارمین همایش مالیه شهرداری با رویکرد تامین مالی شهرداری ها توسط شهرداری تهران و دانشگاه صنعتی شریف در دیماه 1390 برگزار می شود. www.municipal-finance.ir
ممنون از اطلاع رسانی تون

اینم توضیح بیشتر از سایت:

با نگاهی به منابع مالی محدود شهرداری های کشور، دستیابی به اهداف طرح های توسعه شهری خصوصا در کلانشهرهای کشور، بدون توجه به موضوع سرمایه‏گذاری و تأمین منابع مالی خارج از درآمدهای جاری شهرداری‏ها امکان پذیر نمی باشد. از این رو امروزه استفاده از توان و مشارکت بخش خصوصی، به کارگیری ابزارهای نوین تأمین مالی، استفاده از قابلیت های نهادهای مالی کشور و طراحی الگوهای جذب منابع مالی سرمایه گذاران به منظور پیشبرد طرح های توسعه ای و عمرانی حوزه های مختلف شهری، به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.
لذا به منظور آشنایی، طراحی و به کارگیری این الگوها و ابزارها و تسریع در جهت توسعه روز افزون شهرهای کشور، شهرداری تهران قصد دارد در پی برگزاری موفق سلسله همایش‏های «مالیه شهرداری، مشکلات و راهکارها» با همکاری علمی و اجرایی دانشگاه صنعتی شریف، چهارمین همایش را با رویکرد تخصصی «تأمین مالی شهرداری‏ها» در تاریخ 14 و 15 دی ماه سال جاری در مرکز همایش‏های بین‏الملی صدا و سیما برگزار نماید.
امید است برگزار این همایش با هدف گردآوری اندیشمندان و مدیران حوزه های مختلف مدیریت شهری و مالی کشور در قالب پانل ها، نشست ها و کارگاه های تخصصی، فرصت مناسبی برای تبادل و تضارب آرا کارشناسان این حوزه فراهم آورد و به نقطه عطفی جهت ارائه راهکارهای عملیاتی با هدف تسریع در توسعه پایدار شهرهای کشور تبدیل گردد.