ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: هر روز یک سوال:1:اولین شهردار تهران بعد انقلاب چه کسی بود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جواب رو در روز بعدی که سوال بعدی رو مطرح خواهم کرد خواهم گفت و تا سوال بعدی هر کی جواب این سوال رو میدونه بیاد بگه و حتی خودشم میتونه سوال مطرح کنه مثل همین توضیحی که دادم عمل کنه و جواب سوالی هم که مطرح میکنید رو بدونید و بعد فرصت 1 روز که بچه ها جواب دادن اون وقت جواب درست رو بگه و بعد اگه خواست دوباره سوال مطرح کنه.اینجوری بعضی چیزها هم که شاید ندونیم رو یاد میگیریم فقط سوالها در مورد کنکور ارشد باشه.ممنون.
سلام و خسته نباشید
هر روز یک سوال در راستای آمادگی جهت آزمون ارشد.
پیشنهاد مفیدیه.


اولین شهردار تهران بعد از انقلاب فکر میکنم محمد توسلی باشه.

موفق باشیم.
سلام مهندس و خسته نباشد
طرح خيلي جالبيه
موفق باشيد


اولين شهردار تهران بعد از انقلاب مهندس توسلي بود (اگه اشتباه نكنم)
از كارهاي ماندگار ايشونم تكميل ترمينال جنوب تهران و انتقال دفاتر مسافربري به ترمينال جنوبه كه در زمان خودش طرح خيلي جالبي بوده ........
(۱۳۹۰-۹-۴، ۰۲:۱۴ صبح)meysam rezaei نوشته است: [ -> ]جواب رو در روز بعدی که سوال بعدی رو مطرح خواهم کرد خواهم گفت و تا سوال بعدی هر کی جواب این سوال رو میدونه بیاد بگه و حتی خودشم میتونه سوال مطرح کنه مثل همین توضیحی که دادم عمل کنه و جواب سوالی هم که مطرح میکنید رو بدونید و بعد فرصت 1 روز که بچه ها جواب دادن اون وقت جواب درست رو بگه و بعد اگه خواست دوباره سوال مطرح کنه.اینجوری بعضی چیزها هم که شاید ندونیم رو یاد میگیریم فقط سوالها در مورد کنکور ارشد باشه.ممنون.
عالیه
ما که از خدامونه این بخش گفتگوی آنلاین راه بیفته، گرچه طرح اولیش هنوز اونجوری که باید اتفاق نیفتاده
جواب این سوال مهندس توسلی بود که مهندس صادق پور درست گفته بودن.بچه ها این طرح خوبی اگه کسی سوالی داره که فکر میکنه بقیه نمیدونن بیاد مطرح کنه و بعد یک روز فرصت جواب درستش رو بگه.اگه روزی 10 تا سوال هم مطرح بشه یعنی بچه ها هم مطرح کنن و بعد یک روز فرصت بیان و جوابش رو بگن تا روز کنکور میشه 1000 سوال که شاید زیادیش هم نمیدونستیم و تو کنکور هم اومد.فقط سوالات در مورد کنکور ارشد باشه که داریم باشه.
البته مهندس دریا هم درست گفتن فقط خواهشی که دارم شما هم به همین سبکی که گفتم اگه سوالی دارید و فکر میکنید کسی نمیدونه بیاد مطرح کنید.ممنون.