ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: طرح پیشنهادی برای بیلیورد ها(3d)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طرح پیشنهادی برای بیلیورد ها(3d):blush:
مهندس به نظرم این طرح شما از نظر مسایل ترافیکی و راهنمایی رانندگی و ... رد بشه چون اگه میشد تا حالا به جای قرار دادن بیلبورد تو شانه جاده ها،توی میانه جاده ها قرار میدادن. ولی باز ممنون که طراحی تون رو تو سایت میزارید
(۱۳۹۰-۱۰-۱۵، ۰۷:۰۷ عصر)كسري نوشته است: [ -> ]مهندس به نظرم این طرح شما از نظر مسایل ترافیکی و راهنمایی رانندگی و ... رد بشه چون اگه میشد تا حالا به جای قرار دادن بیلبورد تو شانه جاده ها،توی میانه جاده ها قرار میدادن. ولی باز ممنون که طراحی تون رو تو سایت میزارید

سلام تشکر می کنم از نظرتون مهندس میشه بفرمایید چرا باید از نظر ترافیکی این طرح رد بشه؟
این طرح اجرا شده در کمربندی بابلسر به بابل
راستش من خودم تا به حال همچین طرحی رو ندیدم که بیلبورد میانه راه قرار بگیره ولی یه بار استادمون در مورد راه ها و ضوابط راه ها و نحوه قرارگیری درختان و بیلبورد و وسایل کنترل ترافیکی مثل دوربین کنترل سرعت و .... صحبت میکرد. از دیدگاه راهنمایی و رانندگی و اینا قرار گیری بیلبورد در میانه راه رو رد کرد. و چون از دیدگاه قوانین راه رد شده لذا ما هم نمیتونیم در میانه جانمایی کنیم. همینطور که میدونید یکی از روش ها و شیوه های مکان گزینی و جانمایی عناصر شهری، توجه به ضوابط ملاک عمل سازمان ها و ارگان هاست و چون از قواین راهنمایی رد شده ما هم مجاز نیستیم استفاده کنیم.
اگر هم ممکن بود خواهشا عکس هایی از نحوه قرارگیری در میانه راه بگزارید تا با دوستان بحث کنیم که ایا درسته یا نه؟
(۱۳۹۰-۱۰-۱۵، ۱۰:۵۶ عصر)كسري نوشته است: [ -> ]راستش من خودم تا به حال همچین طرحی رو ندیدم که بیلبورد میانه راه قرار بگیره ولی یه بار استادمون در مورد راه ها و ضوابط راه ها و نحوه قرارگیری درختان و بیلبورد و وسایل کنترل ترافیکی مثل دوربین کنترل سرعت و .... صحبت میکرد. از دیدگاه راهنمایی و رانندگی و اینا قرار گیری بیلبورد در میانه راه رو رد کرد. و چون از دیدگاه قوانین راه رد شده لذا ما هم نمیتونیم در میانه جانمایی کنیم. همینطور که میدونید یکی از روش ها و شیوه های مکان گزینی و جانمایی عناصر شهری، توجه به ضوابط ملاک عمل سازمان ها و ارگان هاست و چون از قواین راهنمایی رد شده ما هم مجاز نیستیم استفاده کنیم.



اگر هم ممکن بود خواهشا عکس هایی از نحوه قرارگیری در میانه راه بگزارید تا با دوستان بحث کنیم که ایا درسته یا نه؟

مهندس نمی خوام بحثو ادامه بدم اما اگر امکان داره ضابطه ای روکه گفته نمی شه در بلواری که سرعت ماشینها بین 30تا70 تا هست بیلبورد قرار داد رو بمنم اطلاع رسانی کنید،چون شهرداری بابل خودش کمیته ترافیک داره و برام جالبه که این موضوع رو بهشون اطلاع بدم.
ممنون