ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: تنها رمز نوسازی بافت‌های فرسوده مشارکت مردم است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بحث نوسازی بافت‌های فرسوده با تصویب قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و قانون برنامه پنجم توسعه از پشتوانه قانونی قوی‌تر برخوردار شده و به تدریج جایگاه خود را به‌عنوان یک برنامه ملی باز کرده است...


ایلنا: مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: تنها رمز نوسازی بافت‌های فرسوده مشارکت مردم است.
مجید کیان‌پور معاون وزیر راه و شهر سازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نوسازی محدوده بافت‌های فرسوده در حفظ سرمایه‌های ملی، جذب سرریز جمعیت و حفظ منابع طبیعی و دراستای جلوگیری از گسترش افقی شهر‌ها حائز اهمیت است، اظهارداشت: بحث نوسازی بافت‌های فرسوده با تصویب قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و قانون برنامه پنجم توسعه از پشتوانه قانونی قوی‌تر برخوردار شده و به تدریج جایگاه خود را به‌عنوان یک برنامه ملی باز کرده است.
وی افزود: خوشبختانه با ایجاد عزم ملی برای نوسازی محدوده بافت‌های فرسوده سهم نوسازی و احداث مسکن در بافت‌های فرسوده در برنامه تأمین مسکن کشور پررنگ‌تر شده است.
کیان‌پوراظهارداشت: نوسازی و احیاء بافت‌های فرسوده شهری نیازمند همت و همکاری کلیه نهادهای ذیر بط می‌باشد.
معاون وزیر راه و شهر سازی از سرمایه گذاران و سازندگان در بافت‌های فرسوده به عنوان بازوان نوسازی یادکرد و در پایان گفت: نقش مردم در نوسازی بافت‌های فرسوده تعیین کننده و محوری است.


منبع : ایلنا
اینا همش حرفه
بیاید ببینید در عمل چی کار می کنند