ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: ::برای اولین بار::دعوت به همکاری برای جواب دادن به پرسشهای دانشجویان در زمینهای مختلف
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7
سلام بر مهندسین ایران بزرگ

دوستان با پیشنهاد یکی از فعالان سایت تا یکی دو روز آینده در انجمن تالاری راه اندازی میشود و هدف اصلی این است که به کاربران جدید و یا قدیمی که فقط به سایت سر میزنند و نمی توانند سوالات خود را مطرح کنند جواب داده شود.

این کار میتونه مشاوره تحصیلی یا جواب سوالات درسی و یا ... باشد.

البته چون کار نو و جدیدی است در ابتدا با بازدید کم و ... مواجه میشود ولی مطمئنا در آینده یکی از پر رونق ترین تالارهای سایت خواهد شد.

مهندسینی که در روز میتوانند حداقل 4 ساعت آنلاین باشند اعلام آمادگی کنند و رشته تخصصی خود را بیان کنند.و یا در قسمتی از رشته تحصیلی که تخصص بیشتری دارند. مثلا در درس ....

مثل همیشه سپاس از همکاریتون
من اعلام آمادگی می کنم اما هر روز نمی تونم آنلاین باشم چون شهرستان درس می خونم، اما اگه بهم پیغام یا ایمیلی زده شه در اولین فرصت جواب میدم. همونطور هم که گفتم معماری داخلی و معماری خوندم در این زمینه ها امکانش رو دارم که همکاری کنم. در زمینه فلسفه و حکمت و این هام مطالعه زیادی داشتم البته روانشناسیم زیاد می خونم اما فکر نکنم کارامد باشه مگه در مبحث طراحی (این ها غیر مرتبط هاش بود) + هر چیزی که به رشتم مربوط باشه. اگه چیزی به ذهنم برسه باز هم میگم.
چرا دوستان اعلام آمادگی نمیکنند؟؟
سلام مهندس
من چی بگم
فرصت ندارم
البته اگه در بخش سرگرمی ها و طنز باشه حتما هستم.کارهای تخصصی رو به صاحبانشون می سپاریم
مارو ببخشید
سوادپواد درست حسابی نداریم
راستش الان خیلی سخته که 4 ساعت آنلاین باشم...ولی از راهنمایی کردن و درس گرفتن از دوستان بسیار خوشم میاد...من هم اگه کسی بهم ایمیل بزنه در اسرع وقت پاسخگو خواهم بود...
موضوعات شهرسازی...فعلا که کارشناسی...البته با علاقه به طراحی شهری... و یه سری نرم افزار رشته ی خودمون...ولی کلا هرچی بپرسن باهم میگردیم... یه طوری پیدا میشه جوابش دیگه....
منم می تونم تا جایی که بتونم کمک کنم . ولی ممکنه که از طریق ایمیل بتونم پاسخگو باشم . چون یه مقداری زمان آنلاین بودنم و آزاد بودن وقتم مشخص نیست ولی تا جایی که بشه و بدونم ، در زمینه شهرسازی ( برنامه ریزی شهری - مبانی و تاریخ شهری ) و کمی هم اتوکد ! کمک می کنم .
(۱۳۹۰-۱۱-۲، ۱۲:۱۳ صبح)ایلیا نوشته است: [ -> ]سلام مهندس
من چی بگم
فرصت ندارم
البته اگه در بخش سرگرمی ها و طنز باشه حتما هستم.کارهای تخصصی رو به صاحبانشون می سپاریم
مارو ببخشید
سوادپواد درست حسابی نداریم

مهم اینه که شروع بشه بعد از شروع متخصص ها هم بیشتر میشند اتفاقا ما از شما که روزانه حداقل 12 ساعت آنلاین هستید بیشتر توقع داریم.

و تعداد افرادی که سوال میکنند هم که در شروع انگشت شماره و میتونید به راحتی جواب بدید.
(۱۳۹۰-۱۱-۲، ۱۲:۱۷ صبح)Mahbobe-G نوشته است: [ -> ]منم می تونم تا جایی که بتونم کمک کنم . ولی ممکنه که از طریق ایمیل بتونم پاسخگو باشم . چون یه مقداری زمان آنلاین بودنم و آزاد بودن وقتم مشخص نیست ولی تا جایی که بشه و بدونم ، در زمینه شهرسازی ( برنامه ریزی شهری - مبانی و تاریخ شهری ;) و کمی هم اتوکد ! کمک می کنم .

مهندس فقط از طریق انجمن

هدف اینه که سوالاتی که جواب داده میشه ممکنه سوال دهها نفر باشه و تکرار مکررات نمیشه

شما که میتونید از طریق میل جواب بدید خوب از طریق انجمن نمی تونید؟
بچه ها نرم افزارهای معماری و شهرسازیم خیلی در موردش سوال پیش میاد اگه کسی نرم افزار قوی داشته باشه خیلی عالی و کارامده
مهندس فقط از طریق انجمن

هدف اینه که سوالاتی که جواب داده میشه ممکنه سوال دهها نفر باشه و تکرار مکررات نمیشه

شما که میتونید از طریق میل جواب بدید خوب از طریق انجمن نمی تونید؟
[/quote]

چرا میشه ! چرا که نشه ؟! منظورم اینه که اگر ساعت دقیقی برای حضور و آنلاین بودن در انجمن ( برای پاسخگویی) بذاریم ، می ترسم به موقع آنلاین نشم و بدقولی بشه . و گرنه فضای انجمن که خیلی بهتره چونکه اگر منم نتونم جواب بدم دوستان دیگه که می تونن کمک کن تا با هم مشکل رو برطرف کنیم .
در کل من کمک می کنم .
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7