ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: نخستین کتاب جامع هوشمند ابنیه و ساختمان رونمایی می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
روز پنجم اسفندماه، هم‌زمان با روز مهندسی، نخستین کتاب جامع هوشمند واحدهای دارای نشان ملی استاندارد در گروه تخصصی ابنیه و ساختمانی، رونمایی خواهد شد.
دبیرخانه دائمی کتاب استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران اعلام کرد: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان ملی استاندارد ایران شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی، روز پنجم اسفندماه ، نخستین کتاب جامع هوشمند واحدهای دارای نشان ملی استاندارد در گروه تخصصی ابنیه و ساختمانی، رونمایی خواهد شد و به تدریج در اختیار کلیه مهندسان عضو سازمانهای نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان، شرکت های پیمانکار و انبوه ساز ابنیه و ساختمان قرار می گیرد. به
گزارش ایلنا، این کتاب اثری کاربردی دارد و به صورت یک دانش نامه جامع در اختیار کلیه طراحان، سازندگان و ناظران ساختمانی قرار می گیرد که از طریق وب سایت ویژه آن قابل "به روز" شدن است و در آن ضمن آشنایی با مقررات ملی ساختمان و استانداردهای ملی مصالح، لوازم و تجهیزات ابنیه و ساختمان، با واحدهای تولیدی استاندارد در سراسر کشور آشنا می شوند. اطلاعات بیشتر در این زمینه هم اینک در وب سایت دبیرخانه دائمی این کتاب به نشانی www.ketabestandard.com در اختیار مهندسان قرار دارد.