ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: توسعه حمل‌ونقل عمومی مرهون ایده‌های شهروندان و متخصصان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایده‌های شهروندان ارزشمند است، گفت: بی‌توجه از کنار این ایده‌ها عبور نمی‌کنیم چرا که پیشرفت کنونی حمل‌ونقل عمومی شهر تهران با ایده‌های شهروندان و تمامی ذی‌نفعان و متخصصان تحقق یافته است.
سید جعفر تشکری‌هاشمی با بیان اینکه برخورداری از ایده‌های شهروندان اساس مدیریت علمی و به روز است، اظهارکرد: باید از ظرفیت تمامی متخصصان و ذی‌نفعان در مدیریت شهری بهره جست.
وی ادامه داد: در بخش حمل‌ونقل ما روزانه 22 میلیون نفر را با وسایل مختلف در سطح شهر جابجا می‌کنیم و اگر نقطه نظرات ذی‌نفعان این وسایل نباشد، قطعا در مدیریت شهری تا این اندازه موفق نبودیم.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه استفاده از ایده‌های شهروندان برای اداره بهتر شهر به ویژه تردد شهروندان حائز اهمیت است در خصوص تاثیرگذار بودن این ایده‌ها نیز، گفت: نقطه نظرات و ایده‌های شهروندان از طریق سامانه‌های متعددی همچون 1888 که در بدنه شهرداری تهران تعریف شده است میسر شده است این مساله بیانگر جایگاه ویژه ایده‌ها و پیشنهادات شهروندان است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمامی پیشنهادات در واحدهای مربوطه بررسی و در صورت تایید در مدیریت شهری اعمال می‌شود، افزود: اگر ایده شهروندان در بخش حمل‌ونقل عمومی نبود شاید شاهد دستاورد کنونی در این بخش نبودیم.