ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: ضرورت فرهنگسازی برای تعدیل بداخلاقی‌های اجتماعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نخستین همایش اخلاق رسانه‌ای و تبلیغات اخلاقی گفت:
فرهنگسازی‌ به منظور تعدیل بداخلاقی‌های اجتماعی‌ و حاکمیت مکارم اخلاقی و تبلور آن در شهر، باید در رأس امور دنبال شود و جزو اهم مسئولیت‌های سازمان‌های ذی‌ربط و تأثیرگذار در شفاف‌سازی‌ افکار عمومی به خصوص رسانه‌های جمعی قرار گیرد
سیدمحمدهادی ایازی در نخستین همایش اخلاق رسانه‌ای و تبلیغات اخلاقی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد افزایش نابسامانی‌ها و آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران بودیم و این موضوع هشداری برای مسئولان و متولیان فرهنگی است که باید جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: افزایش بداخلاقی‌های اجتماعی قابل انکار نیست و همگان به این امر معترف هستند که در غفلت و غیاب رسانه‌های داخلی و انتقال پیام و معنای تأثیرگذار فرهنگی از سوی وسایل ارتباط جمعی کشورمان، رسانه‌های بیگانه به تولید محتوایی مغایر با فرهنگ و ارزش‌های حاکم بر ایران اسلامی پرداخته و مخاطبان خود را از میان تمامی اقشار و سن‌ها جلب می‌کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: کافی است برای درک ضرورت اتخاذ سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی به منظور تعدیل بداخلاقی‌های اجتماعی نگاهی به آمار داشته باشیم. آیا اعلام نیروی انتظامی مبنی بر اینکه نزاع خیابانی در صدر جرائم قرار دارد، نشانگر تنزل جامعه از نظر مراعات معیارهای اخلاقی نیست؟