ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: رونمایی از بزرگترین نقشه شهری تركیبی در بلژیك
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

رونمایی از بزرگترین نقشه شهری تركیبی در بلژیك




این نقشه‌بردرای شهری در فضایی به مساحت 68 آكر انجام شده كه تركیبی از ساختارهای شهری- منطقه‌ای شامل مركز خرید، مجتمع‌های مسكونی، موزه، مجتمع‌های تفریحی و سرگرمی و پارك چرخشی سبز را نیز در خود جای داده است.

[تصویر:  4885_634456700136093750_l.jpg] گروه طراحان و معماران حرفه‌ای KCAP از بزرگترین پروژه‌های شهری خود در منطقه بایر هیسل (Heysel) رونمایی كرده اند كه به سفارش سازمان NEO بروكسل انجام داده و به نمایش نقشه و ماكت طرح ابتدایی آن اقدام كرده است.

این نقشه‌بردرای شهری در فضایی به مساحت 68 آكر انجام شده كه تركیبی از ساختارهای شهری- منطقه‌ای شامل مركز خرید، مجتمع‌های مسكونی، موزه، مجتمع‌های تفریحی و سرگرمی و پارك چرخشی سبز را نیز در خود جای داده است. در حال حاضر این پروژه با سرمایه‌ای معادل 900 میلیون یورو به مرحله اجرا نزدیك می‌شود كه با گذر زمان و در صورت نیاز بودجه مذكور افزایش پیدا خواهد كرد.

[تصویر:  view-existing-from-south-c-patrick-moers%2001.jpg]
توسعه شهری با تركیبی از بخش‌های مدرن و كلاسیك در طراحی نقشه این شهر جدید مشاهده می‌شود و از این رو به عنوان بزرگترین نقشه شهری تركیبی در بلژیك معرفی شده است. انتظار می‌رود ساخت نخستین فاز این شهر جدید تركیبی در سال 2014 میلادی آغاز شود و مراحل تكمیل و بهره‌برداری آن تا سال 2015 میلادی نیز به پایان برسد. این شهر به دلیل برخورداری از جاذبه‌های توریستی و طراحی ساختمان و استادیوم‌های كلاسیك می‌تواند سالانه بیش از 5/1 میلیون بازدیدكننده و توریست را در خود جای دهد.
[تصویر:  view-existing-from-south-c-patrick-moers%2002.jpg]
[تصویر:  view-existing-from-south-c-patrick-moers%2004.jpg]
[تصویر:  view-existing-from-south-c-patrick-moers%2003.jpg]
5.1 میلیون توریست یعنی تو کمترین مدت زمان ممکن همه پولای خرج شده برمیگرده سرجاش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!