ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: معابر شرق تهران ایمن سازی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شهردار منطقه 8 از ایمن سازی معابر شرق تهران در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و کاهش تصادفات و آرام سازی تردد خودروهای عبوری، به وسیله خط کشی مجازی، نوشتاری و علائم هشدار دهنده معابر شرق تهران ایمن سازی شد.

وی با اشاره به خط کشی محوری در سطح منطقه افزود: افزایش پلهای عابر پیاده مکانیزه از اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه 8 است.

شادالوئی گفت: مرمت و نصب سرپناه، مرمت پلهای هوایی، خط کشی محوری، شناسایی نقاط تجمع مسافر، بازدید دوره ای طرح پارکبان و... از جمله برنامه های اجرایی است که در همین راستا صورت گرفت.

وی با اشاره به مناسب سازی معابر و پیاده روها جهت تردد معلولان افزود: به منظور رفاه حال شهروندان جهت تردد آسان در معابر، پیاده روهای شرق تهران مناسب سازی شدند.

شادالوئی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال سفرهای درون شهری شهروندان افزایش می یابد، و به منظور سهولت رفت و آمد آنان به خصوص در معابر پر ترافیک این طرح در حوزه عمران امسال زودتر از موعد مقرر اجرا شد.

وی با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور منطقه افزود: نرده گذاری معابر پر تردد به منظور حفظ ایمنی شهروندان نیز انجام پذیرفته است.


منبع: خبرگزاری مهر