ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: نظام مهندسی ساختمان متحول می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در این سال باید عزم ملی برای سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کشور ایجاد شود.



رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در دیدار با کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در اولین روز فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 1391 انجام شد ضمن تشکر از زحمات کارکنان ، کارشناسان و مدیران سازمان نظام مهندسی تاکید کرد : در سال جدید با توجه به نامگذاری سال تولید ملی برنامه های نظام مهندسی ساختمان با سرعت بیشتر و توسعه بیشتر و جبران عقب ماندگی ها در رعایت مقررات ملی ساختمان حرکت خواهیم کرد.
سید مهدی هاشمی در این دیدار که با حضور اعضای هیئت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد گفت: در سال 1390 کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان زحمات زیادی کشیده اند که انتظار می رود در سال جدید نیز کارکنان سازمان با رویکرد بهتر و تازه تر مسئولیت های محوله را در جهت اهداف سازمانی خود انجام دهند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه با اشاره به کارهای بزرگی که در سال 1390 انجام شد افزود : یکی از آرزوهای دیرینه مهندسین کشور بیمه تامین اجتماعی بود که به حمدالله در سال گذشته محقق شد . رییس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان همچنین راه اندازی باشگاه مهندسین و استقرار سازمان در ساختمان جدید را از برنامه های موفق سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست و گفت : در سال 1391 برنامه های موثر و بزرگی را خواهیم داشت و با توجه به تجربه سال 1390 و با هدف گذاری مدونی عقب ماندگی ها در بخش نظام مهندسی ساختمان را جبران می کنیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در این سال باید عزم ملی برای سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کشور ایجاد شود و برنامه ها و شعار سازمان نظام مهندسی ساختمان هم به زودی مدون شده در اختیار مخاطبین، مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان و افکار عمومی قرار می گیرد .
در ادامه این دیدار فرج زاده ها نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تبریک سال نو به جلسه هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور در کرمانشاه که در تیرماه برگزار می شود اشاره کرد و گفت: کارکنان سازمان امسال و در سال جدید با تعامل مثبت با یکدیگر و هم افزایی و رعایت نظم به تحقق اهداف سازمانی کمک نمایند. در پایان کارکنان و کارشناسان سازمان نیز ضمن تبریک سال جدید دیدگاه های خود را بیان نمودند.
منبع:شاسا