ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: اتصال بزرگراه شهید همت به دروازه‌های کرج تا 3 ماه آینده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

اتصال بزرگراه شهید همت به دروازه‌های کرج تا 3 ماه آینده



مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: تا سه ماه آینده بزرگراه شهید همت به پارک جهان‌نما و در حقیقت دروازه‌های کرج متصل می‌شود.

قدرت‌الله ضیایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح که به صورت موازی با اتوبان تهران کرج در حال احداث است، با جدیت پیگیری شده و از سرعت خوبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان البرز به ویژه استاندار توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و به صورت مرتب از نحوه عملکرد پیمانکار طرح بازدید می‌شود.
این مسئول ادامه داد: خوش‌بختانه بخش مهمی از اتصال بزرگراه شهید همت تا پشت پارک جهان‌‌نما که در حقیقت دروازه کرج محسوب می‌شود، انجام شده است.
ضیایی‌فر گفت: در حال حاضر آسفالت این بخش تأمین شده و در تلاش هستیم تا حداکثر سه ماه آینده 50 کیلومتر از بزرگراه فوق به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این فاز، بزرگراه همت که تا این لحظه به وردآورد رسیده است،‌ به منطقه پارک جهان‌نما متصل خواهد شد.
* اتصال نهایی بزرگراه همت به کرج نیازمند حمایت همه‌جانبه است
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تاریخی این پروژه عمرانی به صورت کامل تکمیل می‌شود، گفت: متأسفانه هنوز مشکل مالکیت زمین‌های واقع در محل اجرای طرح به صورت کامل برطرف نشده است.
ضیایی‌فر تأکید کرد: مهم‌ترین مانع در سر راه اجرای طرح عمرانی فوق مالکیت این زمین‌هاست که حل آن نیز نیازمند حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است.
وی با بیان اینکه تکمیل پروژه عمرانی اتصال بزرگراه همت به کرج یک نیاز اساسی و خواست اصلی مردم است، گفت: امیدواریم دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای تحقق این نیاز همکاری لازم را با مجریان طرح داشته باشند.