ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری جایزه معماری میرمیران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ششمین دوره یادمان و جایزه معماری میرمیران، سوم اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.


ششمین دوره یادمان و جایزه معماری میرمیران با موضوعات معماری و خاک و معماری و باد برگزار می شود. در این روز علاوه بر اهدای جوایز ششمین دوره این رقابت، نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و دوره گذشته(پنجمین دوره) در خانه هنرمندان برگزار می شود.

ضمن آنکه تعدادی از نشریات و کتب مرتبط با معماری، شهرسازی و هنر نیز به معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. در این مراسم سخنرانی هایی با موضوع معماری و باد و معماری و خاک از سوی اساتید رشته معماری ایراد خواهد شد.

در ششمین دوره جایزه میرمیران 61 اثر با موضوع معماری و باد و 83 اثر با موضوع معماری و خاک به دبیرخانه ارسال شد و ایرج اعتصام، داراب دیبا، علی اکبر صارمی، سیدعلیرضا قهاری، شهاب کاتوزیان، عباس کیارستمی، حمید میرمیران و فریار جواهریان کار داوری آثار این دوره را برعهده داشتند.

مراسم یادمان و اهداء جوایز ششمین دوره جایزه معماری میرمیران روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 19 در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. سیدهادی میرمیران استاد دانشگاه و معمار برجسته طی چهار دهه فعالیت هنری، آثار ماندگار بسیاری خلق کرد.

بنیاد معماری میرمیران نیز با اهدای جوایز سالانه تحت عنوان جایزه بنیاد معماری میرمیران‌ در هفته معماری و مقارن با سالگرد آن زنده یاد تلاش می کند علاوه بر زنده نگاه داشتن نام این هنرمند، از آثار برجسته این بخش نیز تقدیر کند.


منبع: شاسا