ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: همایش ایده های نو صنعت سنگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فراخوان شرکت در همایش ملی ایده های نو و تجربیات کاربردی در صنعت سنگ آغاز شد. علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند تا هفتم اردیبهشت مقالات خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی ارسال کنند.


معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون گفت: توسعه ایده آل صنعت سنگ با نگرش به سیستم های تولید در کشورهای پیشرو، توسعه فناوری های فرآوری سنگ های ساختمانی، مهندسی بازیافت و محیط زیست در صنعت سنگ، بازاریابی بین المللی و صادرات سنگ، *راهکارهای ارتباط بیشتر و بهتر مهندسان معمار و شهرساز با صنعت سنگ، ایده های نو و خلاق در صنعت سنگ و صنایع وابسته، محورهای اصلی ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش است.
آقای فخریان با بیان اینکه مقالات برگزیده در مجله علمی تخصصی سنگ چاپ می شود، افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به پایگاه اینترنتیwww.stone.sciencepars.ir مراجعه کنند.
وی گفت: علاوه بر این علاقه مندان می توانند با ارسال عکس، آثار هنری و یا نمونه سنگ تولیدی در این همایش و نمایشگاه جانبی شرکت کنند. همایش ملی ایده های نو و تجربیات کاربردی در صنعت سنگ سیزدهم اردیبهشت امسال در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزارمی شود.


* قابل توجه مهندسان شهرساز و معمار3