ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: نیازی به دستور رئیس جمهور پس از یک هفته نیست؛ آب تخلیه شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در حالی که نزدیک به یک هفته از بروز سیلاب و ورود آب به خط 4 متروی تهران می گذرد، رئیس جمهور امروز به وزیر نفت دستور داد که برای تخلیه آب اقدام کنند؛ موضوعی که موجب شد مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بگوید که نیازی به این اقدام نیست چرا که آب از مترو تخلیه شده است.
علی محمد قلی‌ها در گفتگو با همشهری آنلاین در واکنش به دستور رئیس جمهور برای تخلیه مترو از آب گفت: رئیس جمهور در حالی امروز بعد از گذشت یک هفته این دستور را داده که کار تخلیه آب به اتمام رسیده و در حال آماده سازی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیلاب اخیر آب از ایستگاه اکباتان وارد مترو شده است، گفت: آب را تخلیه کرده‌ایم و تا پایان هفته بهره‌برداری از خط 4 آغاز می‌شود.
قلی‌ها با بیان اینکه این دستور بعد از 5 روز فایده‌ای برای مسئولان مترو ندارد، اظهار داشت: نظافت ایستگاه آزادی در حال اتمام است و لجن برداری ایستگاه استاد معین نیز توسط کارگران خدمات شهری شهرداری تهران در حال انجام است.
به گزارش همشهری آنلاین، با دستور رئیس جمهور و موافقت وزیر نفت و به منظور تسریع در رفع بحران آب گرفتگی برخی از خطوط متروی تهران، شرکت حفاری شمال تخلیه آب در ایستگاه‌های مختلف غرب تهران را آغاز کرد.

بر این اساس در ستاد بحران وزارت نفت و با دستور مستقیم رئیس جمهوری، شرکت حفاری شمال مسئولیت تخلیه آب ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران را بر عهده گرفته است.
همشهری آنلاین