ایران شهرساز

نسخه‌ی کامل: زمينه جذب هفت هزار و 500 نفر در شهرداري ها با برگزاري آزمون استخدامي فراهم شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
1391/2/2 شنبه


زمينه جذب هفت هزار و 500 نفر در شهرداري ها با برگزاري آزمون استخدامي فراهم شد



معاون برنامه ريزي و توسعه سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در ديدار با استاندار سمنان گفت: با برگزاري آزمون استخدامي شهرداري ها در سال گذشته زمينه جذب هفت هزار و 500 نفر در شهرداري هاي سراسر كشور فراهم شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور،محسن كوشش تبار بي بيان اين مطلب،استخدام نيرو در شهرداري ها به صورت متمركز و توسط سازمان سنجش كشور را در راستاي عدالت محوري دولت خواند و گفت: اين آزمون سال گذشته با جذب هفت هزار و 500 نفر در 18 استان كشور اجرايي شده است.
وي گفت: در سال 91 نيز خرداد ماه آزمون مذكور براي جذب 208 نفر نيرو در 17 شهر استان سمنان اجرا مي شود.
كوشش تبار گفت: همزمان با سمنان اين آزمون در استان هاي ديگر كشور نيز اجرا مي شود.
وي همچنين افزود: در جريان برگزاري اين آزمون ، براي اولين بار مفهوم دولت الكترونيك اجرايي شد و تمام مراحل استخدام اعم از ثبت نام تا نتايج آزمون بصورت الكترونيكي انجام شد.
وي برگزاري آزمون استخدامي شهرداري ها را از ماندگار ترين فعاليت ها در سابقه شهرداري ها عنوان كرد.
معاون برنامه ريزي و توسعه سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور با بيان اينكه جذب نيرو در شهرداري ها در گذشته رويه سنتي و غير كارشناسي داشت افزود: از سال 85 به بعد و در دولتهاي نهم و دهم با ايجاد تغييرات اساسي در جذب نيرو در شهرداري ها اقدامات مناسبي صورت گرفته است.
استاندار سمنان نيز برگزاري آزمون براي جذب نيرو در شهرداري ها را نشانه هاي عدالت محوري در دولت دانست.
'عباس رهي' احساس عدالت در مردم را متضمن امنيت در جامعه دانست و گفت: برگزاري آزمون استخدامي براي جذب نيرو در شهرداريها نشان از اجراي عدالت دارد و جلوي بسياري از ابهامات را مي گيرد.
وي افزود: با اجراي آزمون استخدامي در شهرداري، شفاف سازي در جذب نيرو مي شود و اين شفاف سازي و خدمت خالصانه به مردم سبب افزايش رضايت مندي مردم مي شود.
رهي با اشاره به نقش مهم شهرداران در حل مسائل مختلف جامعه و اثر گذاري آنان بين مردم، انجام دقيق وظايف و عمل به مقررات را از وظايف اصلي شهرداران برشمرد.
استاندار سمنان از شهرداران خواست با همكاري و همدلي بيشتر با دستگاههاي اجرايي در پيشرفت پروژه هاي عمراني شهرها فعاليت بيشتري داشته باشند.